Re: Wzory do naśladowania

Data: 2013-05-27 13:09:34
Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: Trybun <Y...@y...com>

W dniu 2013-05-26 10:31, outside pisze:
> Trybun, bo to jest barbarzyństwo i patologia, no pomyśl gdyby Tusk
> ogłosił ascezę polakom i każdemu zabierał majątek dla dobra polski i
> kazał ci spać w śmietniku jak św aleksy spał pod schodami w pomyjach
> ku chwale ojczyzny? Tak rządził kościół. I obecnie młodzi
> ubezwłasnowalniają staruchów, bo syn jedzie do matki a ta od 5 dni nic
> nie jadła bo oddała emeryturę Rydzykowi i to nie koniec. Syn kupuje
> żarcie a własna matka mu z portfela kradnie pieniądze dla Rydzyka. Tak
> się dzieje obecnie. No kk działa jak sekta.

Mi wystarczy że nie mogę bezkarnie zapalić skręta, jestem prześladowany
przez policję, która nie może się oprzeć w ciągłym zaczepianiu i
zatrzymywaniu mnie na drodze. Nie na to płacę podatki na utrzymywanmie
policji której praca polega głównie na zaczepianiu ludzi którzy nie
robią nikomu nic złego, a złodziejstwo i bandytyzm kwitnie.