Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

531. Data: 2011-11-24 18:51:41

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:53, zażółcony pisze:

> Hmmm ... Mam takie wrażenie, że się nie wsłuchałeś, stać Cię na więcej.
> Proponuję zostawić te drażliwą (dla Ciebie osobiście) końcówkę, a
> skupić się na wcześniejszej części.
> Michale-Przygodniku :)

Żółciutki, Ty mnie tu nie bierz pod komplementy! Nie ma tu żadnych dla
mnie drażliwych końcówek. Powiedziałem, co wiedziałem i tak będę trzymał
w razie co. Jak czegoś nie doczytałem, w pierwszej części, to proszę o
wybaczenie! :)

michał

532. Data: 2011-11-24 19:03:23

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:54, zażółcony pisze:

> Ale czy koniecznie musisz 'recenzować' Suzi emocje ? :))) One imo
> stanowią bardzo istotną część merytorycznego przekazu.

Dlaczego sądzisz, że nie powinienem? Recenzuj mnie śmiało! Nic przeciwko
nie mam.
Nie mam też pretensji do Suzi, że jej przekaz jest emocjonalny. Ja
miałem jednak na myśli spojrzenie całościowe na trudne do rozwikłania
zjawiska przestępcze. Trudno do merytorycznych rozważań dopisać
stwierdzenie, iż lepiej, żeby dorosły facet siedział niewinnie, niż
dziecko miałoby być skrzywdzone - a argumentem jest, żeby dziecka nie
wylać z kąpielą.
Uważam, że jedynym zdrowym podejściem jest, żeby doskonalić metody
wykrywania przestępstw w jedną i drugą stronę.

michał

533. Data: 2011-11-24 19:25:38

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message

> Nie podeszła mnie perfidnie żadna nastolatka. Ale mam poglądy. Sądzisz, że
> poglądy ma się z palca?

oczywiscie. Bazujesz na jakichs tam domniemaniach, wyobrazni, plotkach, i
emocjach. Gydbys podal jakies np statystyki ile takich kretaczy w stosunku
do rzeczywistych ofiar czy jakies inne podobne rzetelne namiary inaczej by
to wygladalo.

> Każda bez wyjątku sprawa.

nie do konca. Ale ta szczegolnie powinna.

i.

534. Data: 2011-11-24 19:26:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedziałem, co wiedziałem i tak będę trzymał w razie co.

i to by wiele wyjasnialo.

i.

535. Data: 2011-11-24 19:32:10

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po tej części Twojej wypowiedzi, to chyba "merytorycznie" nie
> porozmawiamy. Co najwyżej możemy się poprzerzucać poglądami. Ja mogę bez
> emocji. A ty?... :)

Ty tez nie mozesz.

i.

536. Data: 2011-11-24 20:01:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 20:25, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> i emocjach. Gydbys podal jakies np statystyki ile takich kretaczy w
> stosunku do rzeczywistych ofiar czy jakies inne podobne rzetelne namiary

Nie wątpię, że wyglądałoby to lepiej. Można by potem bez końca wymieniać
sobie linki z przeciwnymi argumentami. Przyjmij jednak Iwonko, że takie
mam zdanie w tym temacie i dopóki ktoś z odpowiednim autorytetem mnie
nie przekona, że jest inaczej - dalej będę w ten sposób o tym myślał. Z
całą pewnością nie będę prowadził prywatnych badań ani budował
statystyk. To nie moja działka. Mam taki pogląd w tych sprawach i
właśnie go przedstawiłem. Każdy może sobie zrobić z tym, co chce.
Łącznie z olaniem go. :)
To, co nazwałaś "domniemaniami, wyobraźnią, plotkami i emocjami - ja
nazwę wypadkową informacji, jakie na ten temat do mnie docierały przez
długi okres mojego życia. Informacji z różnych źródeł ocenionych przeze
mnie jako wiarygodne. Każdy może to oceniać wg swojej wiedzy. Moje
poglądy także.
[...]

michał

537. Data: 2011-11-24 20:02:51

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 20:32, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message
>
> Ty tez nie mozesz.

A czemu tak sądzisz?

michał

538. Data: 2011-11-24 20:11:17

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie moja działka. Mam taki pogląd w tych sprawach i właśnie go
> przedstawiłem. Każdy może sobie zrobić z tym, co chce. Łącznie z olaniem

a gadaj sobie zdrow. Tyle tylko, ze ja juz nie bede traktowac tego powaznie.

jw.
pozdrawiam

i.

539. Data: 2011-11-24 20:11:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu tak sądzisz?

po Twoich wypowiedziach. Juz sam fakt, ze piszesz swiadczy ze jakies emoscje
Toba kieruja :)

i.

540. Data: 2011-11-24 20:27:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 21:11, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> po Twoich wypowiedziach. Juz sam fakt, ze piszesz swiadczy ze jakies
> emoscje Toba kieruja :)

To prawda oczywiście. Gdyby nie emocje, nie potrafilibyśmy myśleć w
ogóle. Lecz mówiąc w tym wątku o emocjach miałem na myśli takie bardziej
potoczne znaczenie tego słowa. Chodzi o to, żeby silne emocje nie
przeszkadzały w ocenie rzeczywistości.

michał

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...