Re: Z prasy

Data: 2005-05-25 12:59:00
Temat: Re: Z prasy
Od: "budrys" <b...@t...de>

"ONo" <k...@v...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:d719k2$4ot$1@opal.icpnet.pl...
> Smutne ;-(((
> Poznań, Szamarzewskiego ;-((((
> http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2728996.html?
nltxx=1077859&nltdt=2005-05-25-02-05

Hej pyreczko;-)

(rzuć mi Twój GG na priv - bo mi go ukradli;-)

Fakt. Trochę to mi się w głowie nie mieści, ale jak znam prasę to sprawa ma
zazwyczaj
zawsze trochę inny obraz, gdy "zaciągnie się języka" u źródła.
Wieczorem będę rozmawiał z kimś z dyrekcji w tej sprawie - tak z ciekawości.
Nie mieści mi się bowiem w głowie, aby ten chłopa dopiero po przyjęciu do
szkoły -
- a nie przed - wymagał tak dużej pomocy.
Mimo tego został przyjęty.
Byłby to szczyt głupoty, gdyby przed podjęciem takiej decyzji o jego
przyjęciu, nikt
go wcześniej nie widział.
Jak się coś dowiem to dam tutaj znać.
Ma się jeszcze "wtyczki" w Pyrolandzie;-)))

pozdrawiam pyry;-)

budrys