klaps wychowawczy

681. Data: 2009-12-17 15:35:09

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:hgdj5a$a3q$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Qra, potwierdź! Masz prawdopodobnie niepowtarzalną okazję zapewnienia
> synowi szlacheckiego pochodzenia! A wiesz z czym to się wiąże!
>
> Ewa

Jeszcze mogę śtuderować - repetitio mater....

682. Data: 2009-12-17 15:37:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:37:57 +0100, Duch napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> ale jaja :))
>
> sobie nawet kiedys pomyslalem ze ktos moglby tak sadzic

A zwłaszcza czuć podskórnie ;-PPP

--

Ikselka.

683. Data: 2009-12-17 15:38:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message
plecie:

> dając

> Jeszcze mogę śtuderować - repetitio mater....
Czy spełnia warunek mojości?

684. Data: 2009-12-17 15:39:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:04:59 +0100, Duch napisał(a):

> Powiem tak - ludzie dzisiaj w domach radza sobie calkiem niezle,
> tak jak Ty pewnie,
> ale poza tym posiadaja tez tzw. "Poglądy".
> Poglady to taka teoria, ktorej nawet nie stosuja.
> Ale Poglady, Teorie ludzie musza miec bo tak im natlukli w telewizji.
>
> I tak tworzy sie taki wirtualny swiat jak np. z "globalnym ociepleniem",
> "dziura ozonową", "smiertelna swinska grypa",
> "zbrodniczą rola klapsa" itd. itd.

Dokładnie.
--

Ikselka.

685. Data: 2009-12-17 15:45:30

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:25:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A wychodzisz w ogóle z domu bez TŚK?
>
> Qra

Prawdę mówiąc niechętnie - i on też beze mnie niechętnie. Chodziliśmy do
tej samej licealnej klasy, chodziliśmy większość studiów, pracujemy razem,
odpoczywamy razem. Szkoda nam czasu na osobność. Życie jest takie krótkie.
--

Ikselka.

686. Data: 2009-12-17 15:53:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 11:21:55 +0100, gazebo napisał(a):

> owszem, ale nie trzeba cie bic, sa lepsze sposoby

Stosuj tam, gdzie masz braki.
--

Ikselka.

687. Data: 2009-12-17 16:00:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:42:46 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Sender" <m...@k...pl> wrote in message

> Jasne, parchowi zawsze dyżurny strach koło dupy wisi.

A synalek na pewno bez klapsa chowany. I dlatego teraz tatuś się boi, że
będzie wychowywany przez synalka...
--

Ikselka.

688. Data: 2009-12-17 16:01:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:44:28 +0100, tren R napisał(a):

> okres klapsowy charakteryzował
> się tak mniej więcej - jednym klapsem na miesiąc,

:-O
Grafik na ścianie?
--

Ikselka.

689. Data: 2009-12-17 16:05:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 13:23:37 +0100, Marchewka napisał(a):

> To, co napisala Alice Miller nt. traktowania dzieci, to dla Ciebie
> bzdety? Nie mam wiecej pytan... Zreszta, sama duma z coreczki, ktora
> bije facetow po twarzach, jest juz wystarzajaco wymowna.

Ty naprawdę musisz odczuwać szacunek do faceta dopiero, kiedy Cie traktuje
jak cham...

--

Ikselka.

690. Data: 2009-12-17 16:08:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 13:25:55 +0100, Marchewka napisał(a):

> Bo cham to nie czlowiek i trzeba go biciem traktowac, tak? :-/
> I.

Jak Ci cham się narzuca, to należy go spoliczkować. Ale rozumiem, że w
Twoim wykonaniu reakcją byłoby zadowolone "hi hi hi" i rumieńce. No cóż,
byly i takie dziewczęta w klasie mojej córki...
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman