klaps wychowawczy

741. Data: 2009-12-17 20:25:02

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie chodzi czasem o to, że nie opłaca się na te 3 lata, bo potem już nie
> dla swojego dziecka?

Na pewno o to chodzi. Bo każdy głupi ma luźne przynajmniej kilkaset
tysięcy do zainwestowania. ;>

Ewa

742. Data: 2009-12-17 20:28:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie chodzi czasem o to, że nie opłaca się na te 3 lata, bo potem już nie
> dla swojego dziecka?

Prywatne przedszkole to świetny biznes.

--

Paulinka

743. Data: 2009-12-17 20:29:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 20:54:39 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hge26c$9ao$1@inews.gazeta.pl...

> Znudziło? Czemu? Ja np lubię, jak do mnie wpadają różni goście. Wolę to, niż
> łazić po chałupkach.

Ja też. Generalnie najlepiej się czuję we wlasnym domu, nie cudzym. Mogę
gotować, piec do upadłego, a potem sę delektować, jak się inni delektują i
bawią oraz świetnie czują w moim domu.
--

Ikselka.

744. Data: 2009-12-17 20:30:51

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 20:56:26 +0100, Marchewka napisał(a):

> Wychodzac z Twojego
> toku rozumowania, przestepcy np. tuz po zatrzymaniu powinni dostac
> smiertelny cios w postaci kopa miedzy jaja.

Gwałciciele na przykład - TAK.
Dlatego OBCY naruszający cielesność mojego dziecka - analogicznie.
--

Ikselka.

745. Data: 2009-12-17 20:31:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 20:58:48 +0100, Marchewka napisał(a):

> Dobra. Nie bede ciagnac tematu. W moim swiecie nie trzaska sie ludzi
> potwarzy. Bez wzgledu na to, czy to chamy, czy inne egzemplarze. Ani w
> imie zle pojetej godnosci, ani w imie czegokolwiek.
> I.

Do czasu.
--

Ikselka.

746. Data: 2009-12-17 20:58:51

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Gwałciciele na przykład - TAK.
> Dlatego OBCY naruszający cielesność mojego dziecka - analogicznie.

Stosujac logike: "OBCY naruszający cielesność Twojego dziecka" powinien
zginac. Zakopaliscie go w ogrodzie?
I.

747. Data: 2009-12-17 20:59:53

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Mogę
> gotować, piec do upadłego, a potem sę delektować, jak się inni delektują i
> bawią oraz świetnie czują w moim domu.

Zapros. :-) Bo ja akurat piec i gotowac za dlugo nie moge.
I.

748. Data: 2009-12-17 21:02:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie chodzi czasem o to, że nie opłaca się na te 3 lata, bo potem już nie
> dla swojego dziecka?

Nie. Przedszkole to dosc zlozony biznes. I na starcie gotowkozerny.
I.

749. Data: 2009-12-17 21:03:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Qra, potwierdź! Masz prawdopodobnie niepowtarzalną okazję zapewnienia
> synowi szlacheckiego pochodzenia! A wiesz z czym to się wiąże!

Mój ci on!

Qra, i wara mi od niego

750. Data: 2009-12-17 21:03:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Prywatne przedszkole to świetny biznes.

Znakomity. Panie, ktore prowadza "nasze" przedszkole maja 3 zrodla
dochodow teraz: gmina, Unia, rodzice. :-)
I.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman