Zakalec na palec

1. Data: 2002-05-26 05:42:49

Temat: Zakalec na palec
Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam takie ciasto, upieklo sie........a pozniej opadalo i zrobil sie
zakalec.Co schrzanilam,ze mi nie wyszlo.
Rozczarowana Marychna

CIASTO SZWEDZKIE

3 szkl. mąki, 1 1/2 szkl. cukru, 4 jaja, 3/4 kostki margaryny, 25
dkg twarożku homogenizowanego, 1/2 szkl. śmietany, olejek
waniliowy, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 15 dkg bakalii.

Margarynę utrzeć z cukrem, dodać twarożek, żółtka, śmietanę,
pianę z białek, proszek, mąkę i wymieszać dokładnie. Dodać
bakalie, przełożyć do foremki i upiec.

INTERIA.PL: Portal pelen informacji >>> http://link.interia.pl/f15b7

1. Data: 2002-05-27 05:27:25

Temat: Re: Zakalec na palec
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marychna <c...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Zrobiłam takie ciasto, upieklo sie........a pozniej opadalo i zrobil sie
> zakalec.Co schrzanilam,ze mi nie wyszlo.

Odpowiem Ci dopiero wtedy, gdy sama upieke to ciasto i wyjdzie mi
bez zakalca ;-)
Powaznie, zrobie go dzisiaj wedlug tego przepisu i napisze jutro, co mi
wyszlo. Przepis wyglada na dobry...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-27 10:14:03

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Margarynę utrzeć z cukrem, dodać twarożek, żółtka, śmietanę,
> pianę z białek, proszek, mąkę i wymieszać dokładnie. Dodać

Nie wiem czemu, ale ja bym zrobila tak, że wszyskie składniki oprócz mąki z
proszkiem i bialek ubiłabym mikserem, dodałabym do tego pianę już łyżką
mieszjąc mąkę - też lyżką i bardzo krótko bo się "zaciągnie" - na koniec
bakalie - jeden obrót łyżka i bach do pieca.
Przepis wygląda na ciekawy - wypróbuję :))

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-05-29 06:29:24

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> Odpowiem Ci dopiero wtedy, gdy sama upieke to ciasto i wyjdzie mi
> bez zakalca ;-)

Ech... jednak nie odpowiem Ci, dlaczego w tym ciescie wychodzi zakalec,
bo u mnie tez wyszedl ;-)))
Ciasto przed pieczeniem mialo dobra konsystencje, upieklo sie ladnie,
(sprawdzilam patyczkiem), ale po wyjeciu go i pokrojeniu na kawalki
okazalo sie, ze w srodku jest taki delikatny zakalec.
Moze to dodatek serka homogenizowanego jest tego przyczyna?
Krotko mowiac, nie wiem i juz wiecej nie bede robic tego ciasta.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-30 05:53:47

Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

[...]

do tego samego wniosku doszlam. Szkoda prodoktow i pracy
woce zrobic ciacho z truskawkami i rabarbaremjak teraz

Marychna

Internetowa baza prawna: 10 tys. ujednoliconych aktow prawnych...
>>> http://link.interia.pl/f15dc

Wielkie OT w desperacji:(
Sosy do salatek owocowych
jak smażyc rybę