Zatrzymać zło.

41. Data: 2015-02-18 21:26:19

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> masz o takie samo pojęcie o tym, o czym się wypowiadasz jak xl

No żeby tak zlekceważyć xl...

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

42. Data: 2015-02-18 22:57:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gdy kobieta manipuluje mężczyzną by go poniżyć to jak to nazwiesz? Czy
to nie jest aby przemoc? Ale Ty tak jesteś zapatrzony w d..., że tego
zdajesz się nie dostrzegać.

To odrazu weź siekierę i stos podpal, bo to jest jej wina że jesteś przygłup.

43. Data: 2015-02-18 23:05:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
Dnia Wed, 18 Feb 2015 17:24:53 +0100, LeoTar napisał(a):

> glob pisze:
ps.com...

> gdzie Ty widzisz nienawiść do kobiet w moich wypowiedziach?

Tam gdzie wszyscy.

--
M.

A gdzie odpowiedź?
No co atak kościoła na konwencje pokazuje niesamowitą nienawiść do kobiet gorzej niż
dr.Chazan von Mengele i co masz zamiar jeszcze tam chodzić?
To już gdziekolwiek się wejdzie, to każda kobieta podsumowuje że jakby mogli to by
stosy rozpalili. Dobre w tym wątku jest to, że taki Leo pisze że lać was trzeba, bo
chodzicie i prowokujeciecie, co jest typowe dla mentalności kleru i gdyby taki mąż
Ikselce się trafił, mamy dokładnie patologiczną katolicką rodzine, Leo młóci -Ikselka
znosi, a jak córeczki porucha, to mamauś nie wierzy.

44. Data: 2015-02-18 23:53:05

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 14:05:02 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Fragi

> Tam gdzie wszyscy.

Dnia Wed, 18 Feb 2015 14:05:02 -0800 (PST), glob napisał(a):

???

Chciałeś coś do mnie napisać, ale nie wyszło?
Próbuj dalej. Jestem cierpliwa i pełna nadziei,
że w końcu Ci wyjdzie, i że oprócz nowego słówka
"barbiturany" opanujesz kolejne - "delimiter", tym
razem wraz z jego znaczeniem.

M.

45. Data: 2015-02-19 00:21:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
Dnia Wed, 18 Feb 2015 14:05:02 -0800 (PST), glob napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A czyli udajesz że pytania nie widzisz odnośnie zachowania kleru z jego nienawiścią
do kobiet.?
No co do ikselki nie ma złudzeń jak ksiądz każe na łeb babą wrzątek lać to pierwsza
wklei jego...mundrości...bo to chory psychicznie burok.
Ale 89% społeczeństwa zbulwersowanego nienawiścią kleru to i katoliczki też
rozumieją jak są przez te instytucje znienawidzone. Palenia na stosie też nie
zauważysz, bo tak obłudnie regowały te oddane klerowi iż takiej " dobroci" też nie
dostrzegały. ?

46. Data: 2015-02-19 07:11:53

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lutego 2015 15:16:00 UTC+1 użytkownik XL napisał:

ps.com...

> No to nie daj sobie wciskać kitu, że to ich płeć powoduje, że kobiety są
> bite :->

aha, to co powoduje ze sa bite?

47. Data: 2015-02-19 07:26:52

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lutego 2015 14:59:06 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> k...@g...pl
> W dniu środa, 18 lutego 2015 12:51:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> - pokaż cytowany tekst -
> co to wybryk natury? to takie samo pojecie jak prawo naturalne.
> bo w naturze Hermafordytyzm jest dosc powszechny. czesto w tejze osobniki sie
niejako umawiaja jaka role maja do zrobienia. w organizmach wyzej zorganizowanych
(ssaki) zachowania homoseksualne sa powszechne. czesto osobniki danego gatunku sa w
ogole pozbawione cech plciowych.

> czy o takiej naturze mowisz?
>
> zdajesz sobie sprawe z problemow osoby uwiezionej w niechcianym plciowo ciele?
>
> niedawno opisany byl przypadek osoby. ktora uwazaka ze jedna z konczyn nie powinna
nalezec do jej ciala. dopiero po jej amputacji usyskala rownowage psychiczna. podobna
historia to eka u innego czlowieka nie dosc ze obca to jeszcze nie sluchala sygnalow
z mozgu...

> to o jakiej naturze tu mowimy?
>
> Ale co to ma wspólnego z gender czy antyprzemocową konwencją, ani gener nie zmienia
płci, tylko role społeczne , czyli mamy babę jako sędzinę a nie babę przy garach na
łańcuchu. Tym samym i tak oddawno społeczeństwo jest gender, a biskupi tylko pokazują
jakie obsesje nienawiści do kobiet mają i tym samym popierają i stosują przemoc do
kobiet, bo zmuszanie do .... rola kobiety to kuchnia i krzyczenie że to natura ją w
kuchni umieściła jest przemocą.

nic w biologii nie ma sensu, jesli nie patrzy sie na nia pod katem ewolucji.
ale w swiecie zwierzat, do ktorego nalezymy jedynie czlowiek tak zle traktuje swoja
samice. czyli wplyw na jego zachowanie maja glownie czynnki kulturowe, niewiela
majace wspolnego z natura. zatem odwolywanie sie do tzw. praw natury, o co zabiega
znaczna czesc tradycyjnie myslacych osob, w tym kontekscie nie wiekszego sensu.
bowiem jedyna sluszna droga do wprowadzenia zmian w postrzeganiu roli kobiety w
spoleczenstwie, i do zmian stosunku do wszelkich odmiennosci sa jedynie zmiany w
prawie dot. obszaru zachowan spolecznych. stad ruch gender

ciekawostka jest to ze czesto spotykam sie z wyrazana przez wierzace kobiety o
potrzebie powrotu do czasow biniljnych. podczas kiedy w czasach biblijnych kobieta
mnijsza wartosc przedstawiala niz np. osiolek. no ale glupich nie siej sami sie
rodza.

48. Data: 2015-02-19 07:40:50

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lutego 2015 16:29:23 UTC+1 użytkownik zażółcony napisał:
> [...]
enderowej-konwencji?tc=gm

> [...]
> role społeczne.
> Trend jest wtedy wręcz odwrotny - każda odpowiednio rozwinięta
> cywilizacja stara się być wobec inwalidów szczodra i ułatwiać
> im życie. Więcej - jest pobłażliwa także, gdy któryś z inwalidów
> za mocno pociągnie za 'podany palec'. Ignorowanie/niezauważanie a czasem
> wręcz eliminacja inwalidów/ułomnych zachodzi w społecznościach
> 'przypartych do muru', których aktualnie nie stać na zorganizowaną
> odgórnie 'szczodrość' - albo to z powodów realnych (bieda), albo
> ideologicznych (będących zazwyczaj skutkiem wcześniejszej biedy i

kazda teoria naukowa jest sluszna do czasu kiedy mozna ja poddac falsyfikacji, czyli
da sie wskazac warunek, po spelnieniu ktorego teoria zostanie uznana za falszywa.
jadynie w obszarze wiary nie da sie zastosowac podobego sposobu weryfikacji. wobec
tego wszelkie poziomy pojmowania zjawisk dot. otoczenia czlowieka wierzacego sa
nieweryfikowalne. czyli ze to co przyjal do swojej swiadomosci nie podlega zadnym
modyfikacja. w zwiazku z tym wszelkie proby humanizacji zycia sa tak intensywnie
zwalczane przez ortodoksow religijnych.

49. Data: 2015-02-19 07:59:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> To od razu weź siekierę i stos podpal,

Popadasz w skrajności globku. Jesteś emocjonalnie niezrównoważony. Nie
dostrzegasz tego, że można realistycznie oceniać udział Kobiety w
upowszechnieniu zła i być jej za to... wdzięcznym. Tak, tak globku.
Gdyby nie Kobieta ze swoim seksem Mężczyzna nie miałby paliwa do napędu,
którego celem jest ujawnienie PRZYCZYNY zła.

> bo to jest jej wina

Bredzisz, przestałeś odróżniać "winna" od "nieświadoma". Ja piszę cały
czas o nieświadomym działaniu Kobiety i Mężczyzny i o tym, że najwyższy
czas wyzwolić ludzi z tej nieświadomości. Jeżeli nie wyrwą się z tej
nieświadomości to staniemy się martwym elementem historii, przeszłością.

> że jesteś przygłup.

Nie Ty pierwszy mi to zarzucasz - dzięki za troskliwość.

50. Data: 2015-02-19 08:05:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:
ps.com...

woli zeby mu wciskac kit

> aha, to co powoduje ze sa bite?

Ich manipulacja za pomocą której chcą sobie podporządkować mężczyzn.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...