Re: Zboże to trucizna!!!

Data: 2002-04-11 13:59:33
Temat: Re: Zboże to trucizna!!!
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Ben wrote:

> Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> "wieść
> trucizna,

> mąka
> 12
> spożywający
> chcą.

> Nie zboze lecz biala maka. Pdejrzewam, ze gdybysmy je spozywali podobnie jak
> kon (no, moze niekoniecznie z obroka) byloby bezpieczniejsz niz maka. Dodaj
> do tego bialy cukier rafinowany i rownie bialy ryz polerowany. Mamy trzy
> biale trucizny? Mamy.
> ben

Co ty gadasz.
Japonscy turysci udajacy sie do Tajlandii i innych krajow produkujacych
ryz, przywoza sobie z wycieczki woreczek ryzu.
I jest to dla nich wielki suwenir.

Chcieliby wiecej, ale sa limity.

Zawsze mozesz jesc zolty cukier, szary ryz, szara make, chleb czarny
sol z kamieniami i pic wode z zakamienialego czajnika
jak i chodzic w szaro-burej koszuli.

Chleb , pieczywo jest zdrowe, gdyz znane w tradycji od setek lat.
Jest tanie, pozywne i zaspokaja dobrze glod.

Kiepskie jest pieczywo z konserwantami, spolchniaczami, barwnikami,
ale nikt ci takiego "nadmuchanego" nie kaze jesc.

Jest kilka zdrowych produktow, potraw:

kwaszona kapusta, kiszone ogorki, gotowane ziemniaki, pieczony chleb,
jajka, maslo , mleko prosto od krowy, warzywa z ogrodu,
swieze mieso, a jak ziemniaki to gotowane, kluski, placki
a jak maka to pierogi, kluski, makarony

Na make, cukier, mleko skarza sie osoby, ktore maja problemy zdrowotne z
trawieniem tych produktow.
Ale nalezy sie pozbyc tych problemow zdrowotnych, a nie zywnosciowych
produktow rolnych.