Re: Zdrada w wersj light + męska duma

Data: 2006-08-22 04:16:32
Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:ecd0kn$jc6$1@news.onet.pl...

> Aaaaa, tu Cię boli. No cóż, a innych od utopistów ;o)

aa, tu Cie boli :)

> Definicja udanego związku nie zawiera czasu.

definicja wg Ciebie rzecz jasna. definicja dobrego zwiazku
czas tez zawiera. zawiera, bo taki zwiazek nie ma powodu do
zakonczenia. nie mowimy tu o zwiazkach biznesowych, czy innych
ukladach miedzyludzkich, wtedy owszem, moze byc dobrze i
krotko. nie mowimy tez o ukladach kolega/sasiad czy inny mniej
zobowiazujacy zwiazek- mowimy, a przynajmniej ja, o zwiazkach
opartych na _milosci_. taki zwiazek, ma jednostke czasu. zapewne
im dluzszy nie znaczy najlepszy, jednak dobry sie nie konczy.
to ten zly sie skonczy.

>Dobry związek może trwać
> tydzień, może sto lat, no, chyba że kto woli wkładać akcydentalia
> własności do definicji związku, wówczas rzeczywiście mit: dobry = trwały
> może mieć sens ;o)

bla, bla, bla. jak ktos chce dorobic teorie, to okaze sie, ze milosc
moze trwac dzien......jak u Ciebie.

> Nie, nie rozumiesz. A ja to mam na codzień we własnym środowisku, więc
> skoro zyjesz w takiej enklawie, w której tego się nie obserwuje, cóż,
> współczuję szczerze... :)

a dziekuje ci bardzo. bardzo dobrze mi z tym. milosc jest dla mnie
czyms wiecej niz krotkim acz dobrym zwiazkiem. sorki, taka jestem.
wole konkrety niz utopie.

> Nie muszę, nie uwierzysz, całe zycie pragniesz, żeby to Tobie było
> przede wszystkim dobrze, to i nie zrozumiesz innych postaw...

a ja w placz i na kajak...

iwon(k)a