Zdrowe obiady

121. Data: 2011-01-07 18:27:58

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> zelazo mozna "zjesc" z wielu innych, zdrowszych zrodel.

Np rozpuszczalne w Plussz-ie...

--

Paulinka

122. Data: 2011-01-07 18:29:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Np rozpuszczalne w Plussz-ie...

jak nie masz lepszych pomyslow, to kto wie czy nie takie
lepsze

i.

123. Data: 2011-01-07 18:37:43

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> gdziesztam! nalezy ugotowac zupe z gwozdzia :))

A na deser jabłko z gwoździem ;-)

Sylwia

124. Data: 2011-01-07 18:39:00

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na deser jabłko z gwoździem ;-)

posypane wiorkami ze szlifierki....;)

i.

125. Data: 2011-01-07 18:39:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> jak nie masz lepszych pomyslow, to kto wie czy nie takie
> lepsze

A może ty coś w końcu ciekawego napiszesz na temat zdrowego żywienia.
Jak na razie się tutaj tylko prymitywnie wyzłośliwiasz.

--

Paulinka

126. Data: 2011-01-07 18:42:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:22:20 +0100, Szpilka napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Można ssać gwoździa ;-P
>
> Sylwia

Nie ma lepszego źródła niż wątróbka i wołowina.

127. Data: 2011-01-07 18:44:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Jan 2011 19:27:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Np rozpuszczalne w Plussz-ie...

Ty naprawdę wierzysz w lepszą przyswajalnosć zelaza z tabletek w porównnaiu
z wołowiną i wątróbką?

128. Data: 2011-01-07 18:45:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Jan 2011 19:39:35 +0100, Paulinka napisał(a):

> A może ty coś w końcu ciekawego napiszesz na temat zdrowego żywienia.
> Jak na razie się tutaj tylko prymitywnie wyzłośliwiasz.

Otuszto :-)

129. Data: 2011-01-07 18:46:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty naprawdę wierzysz w lepszą przyswajalnosć zelaza z tabletek w porównnaiu
> z wołowiną i wątróbką?

Myślałam, że trzy kropki na końcu zdania wystarczająco zobrazują mój
sarkazm.
Śmieszą mnie ludzie, którym się się wydaje, ze jak się nałykają
suplementów wszelkiego typu, będą zdrowi jak ryby.

--

Paulinka

130. Data: 2011-01-07 18:48:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Jan 2011 19:46:44 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> Śmieszą mnie ludzie, którym się się wydaje, ze jak się nałykają
> suplementów wszelkiego typu, będą zdrowi jak ryby.

Trzy kropki to akurat odczytuję jako niedokończoną myśl. Tak jak pani od
polskiego kazała :-)

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.
Dzieci jedzą śmieci.