Zdrowe obiady

291. Data: 2011-01-13 20:39:05

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia JoAsienka dokonał/a produkcji posta :

> kto się urodził dupą nie umrze kanarkiem - tak jakoś mi się nasunęło,
> ciekawe dlaczego :)

Ja ze swej strony przepraszam pl.rec.kuchnia za crosspostowanie, tak się
zlekka zacietrzewiłam i nie zauważyłam Waszej grupy w nagłówku. Pozdrawiam i
życzę zdrowych obiadów.

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

292. Data: 2011-01-13 20:41:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 14:49, Ikselka pisze:

> Porównaj ILOŚCI szkodliwej substancji zawartej w poszczególnych produktach,
> podane w artykule, to zauważysz różnicę.

A Ty sobie porównaj częstotliwość spożywania chleba i ciast własnej
roboty z częstotliwością spożywania tych produktów, których, jak
twierdzisz, nie używasz. I oblicz, co jest głównym źródłem akrylamidu w
Twojej diecie, korzystając z poniższej podpowiedzi:

największy udział w ogólnym spożyciu akrylamidu w większości państw mają
następujące produkty: chipsy ziemniaczane (16-30%), chrupki ziemniaczane
(6-46%), kawa (13-39%), _ciasta, ciastka i herbatniki (10-20%) oraz
chleb i inne gatunki pieczywa (10-30%)_.

Nie musisz podawać wyniku na grupie :>

--
Pozdrawiam - Aicha

293. Data: 2011-01-13 20:42:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 09:04, Panslavista pisze:

> Po co? Nie załapałaś, że te dane w tabelach matematyczno - fizycznych?

Jakoś nie.

--
Pozdrawiam - Aicha

294. Data: 2011-01-13 20:44:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 09:21, Lebowski pisze:

> I nie sluchaj wiecej tej trolicy.

Też Cię kocham :P

--
Pozdrawiam - Aicha

295. Data: 2011-01-13 20:46:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 21:39, JoAsienka pisze:

> Ja ze swej strony przepraszam pl.rec.kuchnia za crosspostowanie, tak się
> zlekka zacietrzewiłam i nie zauważyłam Waszej grupy w nagłówku. Pozdrawiam i
> życzę zdrowych obiadów.

Trolla się przestraszyłaś? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

296. Data: 2011-01-14 13:57:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 21:41, Aicha pisze:

> [...]
> (6-46%), kawa (13-39%), _ciasta, ciastka i herbatniki (10-20%) oraz
> chleb i inne gatunki pieczywa (10-30%)_.

Autor sie z pewnoscia pomylil. Bo najwiecej akrylamidu zawiera lyzeczka
poppingu amarantusowego! ;-)))
I.

297. Data: 2011-01-14 19:27:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 21:41:39 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
>
> największy udział w ogólnym spożyciu akrylamidu w większości państw mają
> następujące produkty: chipsy ziemniaczane (16-30%),

Nie jadamy.

> chrupki ziemniaczane
> (6-46%),

Nie jadamy.

> kawa (13-39%),

Nie piję. Mąż pije 1 dziennie, małą filiżankę.

> _ciasta

Rzadko. Głównie w święta, wtedy owszem, spożycie trwa kilka dni.

> ciastka i herbatniki (10-20%)

Wcale.

> oraz
> chleb i inne gatunki pieczywa (10-30%)_.

Mało.

> Nie musisz podawać wyniku na grupie :>

Wiem :-)

298. Data: 2011-01-15 02:05:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 20:27, Ikselka pisze:

> Rzadko. Głównie w święta, wtedy owszem, spożycie trwa kilka dni.

Jakoś podejrzanie dużo fotek ciastowych masz u siebie, jak na wyłącznie
świąteczną twórczość :)

--
Pozdrawiam - Aicha

299. Data: 2011-01-15 07:01:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-15 03:05, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Jakoś podejrzanie dużo fotek ciastowych masz u siebie, jak na wyłącznie
> świąteczną twórczość :)

Zdjęcia się robi po to, by potem przez 360 dni wspominać. Podziwiać.

Qra
--
limitowana

300. Data: 2011-01-15 15:29:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 03:05:13 +0100, Aicha napisał(a):

> Jakoś podejrzanie dużo fotek ciastowych masz u siebie, jak na wyłącznie
> świąteczną twórczość :)

Spójrz na daty.

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.