Zdrowe obiady

21. Data: 2011-01-05 22:52:22

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 23:44:53 +0100, Szpilka napisał(a):

> Tak, tak, o to że to świństwo, tfu, ble, ma coś w środku sztucznego,
> łomójbosze jakieś E też ma. Zaraz się wszyscy potrujemy i wymrzemy.

"Dzizas jakie chore wnioski wyciągasz :-/"

22. Data: 2011-01-05 22:54:06

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Dzizas jakie chore wnioski wyciągasz :-/"

Nie papuguj, napisz sama coś mądrego.
Więc o co chodzi z ta nutellą?

Sylwia

23. Data: 2011-01-05 22:55:11

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-05 23:45, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Proponuję ograniczyć grochówkę

Zupy są ble.

Qra
--
limitowana

24. Data: 2011-01-05 22:56:02

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-01-05 23:45, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Zupy są ble.

To może otwórz okno.

Sylwia

25. Data: 2011-01-05 23:01:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 23:54:06 +0100, Szpilka napisał(a):

> Nie papuguj, napisz sama coś mądrego.
> Więc o co chodzi z ta nutellą?

Jest be - kaloryczna i nic więcej, moze trochę orzechowych odpadków
zmielonych, sam cukier. A dzieciaki się nią zajadają, sama widziałam. I w
ogóle co to jest "kanapka z nutellą" - nadal pojąć nie mogę.

26. Data: 2011-01-05 23:09:26

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest be - kaloryczna i nic więcej, moze trochę orzechowych odpadków
> zmielonych, sam cukier.

Ale słuchaj - bardzo dużo rzeczy na świecie jest tylko kalorycznych. ale
oprócz tego sa jeszcze smaczne. Więc raz na jakiś czas jak dziecko dostanie
cos słodkiego a niezdrowego to się mu nic nie stanie.
Przecież tu nikt nie pisze o faszerowaniu dziecka pizzami wysmarowanymi
nutellą dzień w dzień przez cały rok.

> A dzieciaki się nią zajadają, sama widziałam.

No zajadają się, bo im skamuje. Ja sama raz na jakis czas wezmę sobie
nutelli na łyżeczkę i zjem. I nie demonizuję że nutella to samo zło.

> I w
> ogóle co to jest "kanapka z nutellą" - nadal pojąć nie mogę.

http://www.focus.pl/nauka/zobacz/publikacje/czy-nute
lla-jest-zdrowa/

Sylwia

27. Data: 2011-01-05 23:20:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 00:09, Szpilka pisze:

> Przecież tu nikt nie pisze o faszerowaniu dziecka pizzami wysmarowanymi
> nutellą dzień w dzień przez cały rok.

O, właśnie:
http://www.kuchnia.tv/kuchnia/?pizza-na-slodko_przep
is/9
:D

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
że mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

28. Data: 2011-01-05 23:23:18

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, właśnie:
> http://www.kuchnia.tv/kuchnia/?pizza-na-slodko_przep
is/9
> :D

E tam, to chyba ktos dla jaj napisał.

Sylwia

29. Data: 2011-01-06 00:03:52

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>
napisał w wiadomości news:ig2rfs$7oh$2@news.onet.pl...

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Oddychać zbyt głęboko też nie jest zdrowo... bo można się udusić...

Alez to ja mam wylacznosc na nieboniebotak.

30. Data: 2011-01-06 00:04:40

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-01-05 23:31, niebożę Justyna Vicky S. wylazło do ludzi i
> marudzi:

> A i powietrze jakieś sztuczne, pędzone...

A zwlaszcza qry.
Od ktorych dzieciom rosna wlosy na ciele.

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.
Dzieci jedzą śmieci.
Masła i smalcu daj nam dzisiaj...