Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Zimowy gulasz dyniowo-cukiniowy
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Reply-To: i...@g...pl
References: <k6h2m3$n6u$1@usenet.news.interia.pl> <k6jutd$j6u$1@node1.news.atman.pl>
<k6k1gu$cct$1@news.mm.pl> <k6k5vn$hdn$1@usenet.news.interia.pl>
<o...@s...intranet.azymut.pl>
<k6mdak$u1i$1@usenet.news.interia.pl>
<ywdugyxo19zj.hubwm5q71h9x$.dlg@40tude.net>
<k6mp2h$h4j$1@usenet.news.interia.pl>
<1jmf9pedsmhkv$.c4tiebqxoxed.dlg@40tude.net> <k6pdpm$m5e$1@news.mm.pl>
<5090d65c$0$1218$65785112@news.neostrada.pl> <k6qvbp$dfa$1@news.mm.pl>
<ze8493rnd3ud.pibg8ekys2a1$.dlg@40tude.net>
<o...@s...intranet.azymut.pl>
Date: Fri, 2 Nov 2012 14:55:04 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.48.136
X-Trace: 1351864516 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 178.42.48.136:51084
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:349427
Ukryj nagłówki
Dnia Fri, 02 Nov 2012 09:13:36 +0100, gosmo napisał(a):
> W dniu 01.11.2012 o 18:21 Ikselka <i...@g...pl> pisze:
>
>> Dnia Wed, 31 Oct 2012 11:44:10 +0100, u...@d...invalid napisał(a):
>>
>>> Bo komuna z karpia zrobiła super
>>> rybę, z szynki smakołyk, z piersi kurczaka esencję wartości ożywczych.
>>
>> ...a z margaryny "serce jak dzwon"!
>> :-/
>
> He, he... prawda, pamiętam tę reklamę. Generalnie za reklamy to się
> powinien wziąć jakiś urząd ochrony praw konsumenta i w przypadku
> wprowadzania klientów w błąd (np. na podstawie przeprowadzonych na
> zlecenie urzędu badań) oskarżać producentów karząc im publikować
> przeprosiny za kłamstwa i żądać odszkodowań w wysokości stanowiącej część
> przychodów wynikających ze sprzedaży produktu. Czemu tak się nie robi?
Hmm... może dlatego, że do tego potrzeba, zeby KTOŚ wniósł oskarżenie? A
nie wnosi.
Bo? - się boi...
> Wzrosła by świadomość konsumenta co do jakości produktów. Trochę by się
> np. Ferrero (czy co tam) posrało za taką "zdrową i pożywną" Nutellę opartą
> o tłuszcze utwardzane, oczyszczony cukier i aromaty, a potem dobitka firmy
> za pomocą "Mlecznej kanapki".
Owszem, zwłaszcza że reklamuje się te produkty kierunkowo - z
przeznaczeniem dla dzieci...
> Drogi w polsce można by było wyremontować za
> te pierwsze kłamstwo a jak by zweryfikować reklamy proszków do prania to
> byśmy mieli istne El Dorado w Polsce :)
El Dorado to mają własnie producenci - bo u nas pustynia (prawna) jeśli
chodzi o weryfikację i jej konsekwencje...
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
(by XL)
|