Data: 2012-11-02 13:55:04
Temat: Re: Zimowy gulasz dyniowo-cukiniowy
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Fri, 02 Nov 2012 09:13:36 +0100, gosmo napisał(a):
> W dniu 01.11.2012 o 18:21 Ikselka <i...@g...pl> pisze:
>
>> Dnia Wed, 31 Oct 2012 11:44:10 +0100, u...@d...invalid napisał(a):
>>
>>> Bo komuna z karpia zrobiła super
>>> rybę, z szynki smakołyk, z piersi kurczaka esencję wartości ożywczych.
>>
>> ...a z margaryny "serce jak dzwon"!
>> :-/
>
> He, he... prawda, pamiętam tę reklamę. Generalnie za reklamy to się
> powinien wziąć jakiś urząd ochrony praw konsumenta i w przypadku
> wprowadzania klientów w błąd (np. na podstawie przeprowadzonych na
> zlecenie urzędu badań) oskarżać producentów karząc im publikować
> przeprosiny za kłamstwa i żądać odszkodowań w wysokości stanowiącej część
> przychodów wynikających ze sprzedaży produktu. Czemu tak się nie robi?
Hmm... może dlatego, że do tego potrzeba, zeby KTOŚ wniósł oskarżenie? A
nie wnosi.
Bo? - się boi...
> Wzrosła by świadomość konsumenta co do jakości produktów. Trochę by się
> np. Ferrero (czy co tam) posrało za taką "zdrową i pożywną" Nutellę opartą
> o tłuszcze utwardzane, oczyszczony cukier i aromaty, a potem dobitka firmy
> za pomocą "Mlecznej kanapki".
Owszem, zwłaszcza że reklamuje się te produkty kierunkowo - z
przeznaczeniem dla dzieci...
> Drogi w polsce można by było wyremontować za
> te pierwsze kłamstwo a jak by zweryfikować reklamy proszków do prania to
> byśmy mieli istne El Dorado w Polsce :)
El Dorado to mają własnie producenci - bo u nas pustynia (prawna) jeśli
chodzi o weryfikację i jej konsekwencje...
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
(by XL)
|