Zmniejszenie popedu - co?

51. Data: 2002-01-21 21:36:45

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 16:19:39 +0100, "KM"
<y...@w...pl> wrote:

>No zaraz, ale przecież kobieta ma buzię i umie mówić o tym czego pragnie i
>na co w ogóle nie ma ochoty?!

z tym sa wlasnie klopoty, wola cierpiec nisz powiedziec o co chodzi

52. Data: 2002-01-21 21:36:46

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 22:29:00 +0100, Cezar Cichocki
<c...@g...cs.net.pl> wrote:

> Chyba ze "pan i wladca" ta buzie zamknie za pomoca kilku uderzen. A
> takie bydlaki niestety wcale nie sa rzadkoscia :(

no i z tego powodu uwazam ze lepiej jest byc facetem .

53. Data: 2002-01-21 21:36:47

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 16:06:18 +0100, "KM"
<y...@w...pl> wrote:

>bardzo słuszne podejście, ale nie zawsze łatwe do wdrożenia w życie :).

co przez to rozumiesz ?

54. Data: 2002-01-22 00:43:47

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty to masz poped.
Dopiero sie wtorek zaczal , polnoc, a u ciebie juz sroda.
Pewnie od tej viagry.

55. Data: 2002-01-22 23:28:37

Temat: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2002-01-22 23:29:36

Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakimi oczekiwaniami ? :))
> to wszystko przeciez zalezy od oczekiwan

co?

57. Data: 2002-01-22 23:31:22

Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tym sa wlasnie klopoty, wola cierpiec nisz powiedziec o co chodzi

Nie, ja mysle, ze to wynika po prostu z tego, ze im sie az tak nie chce,
albo "nie niechce". Po prostu same nie wiedza czego chca (oczywiscie nie
wszystkie, ale przewazajaca wiekszosc).

58. Data: 2002-01-22 23:33:22

Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i z tego powodu uwazam ze lepiej jest byc facetem .

e tam, jakis dziwny jestes,
ja nigdy nie miałem takich sadystycznych ciągotek, w skrajnych przypadkach
po prostu odchodzę i nie marnuję energii na zbędne dzialania...

59. Data: 2002-01-22 23:37:45

Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co przez to rozumiesz ?

chodzi mi o to, ze pomiedzy ID a SuperEgo istnieje pewna rozbieznosć
(naturalne popedy gryzą się z niemozliwoscia ich zaspokojenia w
rzeczywistosci) co sprawia, ze Ego ma niezwykle trudne zadanie pogodzenia
tych dwóch elementów. jeszcze prostszymi słowy mówiąc - "chcemy, ale nie
mozemy" ...

60. Data: 2002-01-22 23:43:12

Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> wlasciwie to jest tak, ze pomimo tej roznicy zdarzaja sie normalne
> osoby obu plci,

cale szczescie. tyle tylko, ze w naszej kulturze "normalna" sexualnie
kobieta to nie to samo co normalny sexualnie facet. przyjelo sie, ze
okazywanie adoracji sexualnej jest cecha wlasciwa dla samca a skromniej
uwydatnioną u kobitki.

> powstawanie muzgu w plodzie i to ze czesc kobiet ma organizacje mozgow
> zblizonych do meszczyzn i odwrotnie
> i zdaje se ze zwiazej osob o jednakowej plci mozgowej ma duzo lepsze
> szanse powodzenia w sexie

czyli mówisz, ze bardziej "aktywne" kobitki maja jakies męskie myślenie?
przeciez to bzdura. kobieta jest kobietą i jakkolwiek wielką byłaby
erotomanką to i tak będzie kobietą a jej popęd będzie kobiecą cechą (choć z
deka odchdzącą od reguly).

QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO