Re: Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?

Data: 2007-01-25 16:13:11
Temat: Re: Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?
Od: "E." <e...@o...pl>

MOLNARka napisał(a):
> Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał

> Jak dojdzie do takiej wojny to wezmę urlop ;-)
>
> Będę widziała co mają naszykowane wieczorem albo w czym wracają ... i
> wtedy będę działąć.

Szykowanie Ci się znudzi jak będą w przedszkolu. Do szkoły same sie
ubiorą - rączki, nózki mają, gust tez powinny ;) Ostatecznie w szafkach
tylko czyste rzeczy leżą, moga się ubrac w co chcą. Inna sprawa, że się
od prasowanych ciuchów uzalezniły (Weronika do przedszkola nie założyła
wygniecionej podkoszulki, nawet jak usilnie namawialam, bo "nie będzie
widać" pod sweterkiem. I teraz pogniecionych ie założa i muszą prasować.
Weronika czasem o tym pamieta, jak wkłada rzeczy do szafki, ale ona ma
duży kłopot z prasowaniem, bo musialaby kogoś poprosić o pomoc. Martynie
zwisa, bo sama prasuje.

Eulalka