Strona główna Grupy pl.rec.dom Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany? Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

From: m...@a...pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie
używany?
Date: Sun, 20 Jan 2008 23:57:43 -0800 (PST)

On 19 Sty, 19:58, pwk <p...@w...pl> wrote:

> Eeee, może to rozwiń, bo bardzo ciekawe jest :)

Zasobnik na sol jest wypelniony woda, gdyz sol ma stworzyc rostwor
nasycony do regeneracji wymmiennika jonowego (zmiekczacza). Jak
zmywarka jest jeszcze nie uzywana, to trzeba wode wlac samemu przed
wsypaniem soli. Potem juz nie trzeba wlewac wody - tylko sama sol.

--
- Good morning! Ja chciałbym... moje pieniądze... money... my money,
tu umieścić... wasz bank... konto na hasło... Verstehen?