Strona główna Grupy pl.rec.dom Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany? Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

Data: 2008-01-22 19:40:39
Temat: Re: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?
Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl>

Fajna zmywarka, tak w ogóle. Polecam. A może wszystkie zmywarki są fajne, bo po
prostu sama idea, że coś może pozmywać za nas "to jest to"? Właściwie nie
spotkałam jeszcze osoby, która by nie była zadowolona ze swojej zmywarki. Każdy
jest fanem swojej marki, modelu, coś w tym chyba jest? :))))

Pozdrawiam serdecznie
Gosia