Re: Zmywarka - kilka pytan

Data: 2001-04-10 08:24:06
Temat: Re: Zmywarka - kilka pytan
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl>

Mam Electrolux, 45 cm, obudowaną jak kuchnia (tzn. nie widac przycisków).
Polecam, tymbardziej dla 2 osób. Nas jest troje i w zupełności wystarcza.
Czasem zmywa sie raz na 2 lub 3 dni! Oczywiscie czasami codziennie, lub jak
sa goscie nawet częsciej. Uwazam, ze 60tka będzie dla Was za duza, naprawde
trudno zapelnic taki obszar naczyniami z 2 osób, a wlaczac niepelnej sie
chyba nie opłaca, to pranie przeciez nieźle kosztuje.
Poza tym, wazna jest wielkosc kuchni, miejsce. Jesli jest mala, nie warto
dodatkowo zajmowac miejsca wielka zmywarką.
Pozdrawiam
Mam nadzieję, ze troche pomogłam
Joanna

<3...@n...tpi.pl>...