Re: Zmywarka - kilka pytan

Data: 2001-04-18 12:14:19
Temat: Re: Zmywarka - kilka pytan
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Joanna Harasym" <h...@c...ae.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:9bjr9l$236$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Znowu ta nieszczesna zmywarka :((
> Mam takie pytanie, co to znaczy cicha?

To, że mam otwartą kuchnię i bez stresu mogę włączyć zmywarkę po obiedzie,
jak jeszcze goście są w domu i nie zagłuszy cichej rozmowy... Znaczy to tyle
że rurki z wodą są izolowane akustycznie, ze obudowa wystarczająco wygłusza
szum wody wewnątrz zmywarki i nie masz wrażenia, że siedzisz przy
wodospadzie...że nie słychać w ogóle pompy odpompowującej wodę, której
dźwięk w innych tego typu urządzeniach przypomina rozgrzewanie silników
przez samolot odrzutowy

> Joanna Duszczynska pisze, ze ma cichego Boscha, tak.
> Napisz Joasiu, jaki to model, z tego co pamietam masz 60 wolnostojaca?

60 ale taką pod zabudowę w meble kuchenne... i teoretycznie zabudowaną, bo
polega to na założeniu na zmywarkę meblowych drzwiczek głównie... Ale
ponieważ taka zmywarka nie ma obudowy to w sklepie można sobie pooglądać jak
wygląda izolacja od hałasu - wystarczy obejrzeć rurki doprowadzające wodę...

> Czy
> jest gorny kosz wysuwany, mycie w jednym koszu i suszenie?

Kosze są wysuwane chyba w każdej zmywarce... ale jak się myje w jednym to
drugi siedzi w srodku... Chyba nie rozumiem pytania...

> Ile decybeli ma
> Twoja zmywarka.

Miało być chyba 30, ale nie pamiętam, a instrukcję gdzieś umiejętnie
schowałam...

> Czy suszenie nie jest standardem w zmywarkach?

Chyba tak, ale jest program bez suszenia...

> Musze to ustrojstwo kupic, a moge tylko 45,

Bosha 45 ma moja siostra cioteczna, i to ona mnie na bosha namawiała... jest
zadowolona - ich jest dwoje do tej zmywareczki...

> Znalazlam jakas Zanussi w
> promocji ale nie jestem pewna czy warto:(((

Nie wiesz, czy warto zanussi? Czy warto w ogóle?

> Te zmywarki sa tak drogie, jakby nie dosc ze zmywaly, to jeszcze praly,
> gotowaly i prasowaly :((((

45 są droższe od 60 przy takich samych funkcjach... ale nie prasują i nie
gotują... ;-)))

> Pozdrawiam
> JoannaH

Pozdruffka również