Znowu skleroza............

1. Data: 2000-02-11 10:39:52

Temat: Znowu skleroza............
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dawałem już n agrupie przepis na "strogonowa" z indyka ???? ( taki z
pieczarkami ?)

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-11 10:58:52

Temat: Re: Znowu skleroza............
Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, ale poniewz weekend za pasem, a pomysloiw na rodzinne obiadki brak,
wiec prosiemy...

1. Data: 2000-02-11 11:06:17

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia napisał(a) w wiadomości: <880pln$13ts$1@news.ipartners.pl>...
>nie, ale poniewz weekend za pasem, a pomysloiw na rodzinne obiadki brak,
>wiec prosiemy...

Cóż - musiało mi się zatem przyśnić :)))

I. Składniki - filet z piersi indyka ( ilość zależy oczywiście od ilości
paszcz w rodzinie ) ok pół kilo pieczarek ( małych ), cebula zwykła - drobno
siekana, cebula czerwona ( jako opcja ) - gruba kostka. Jako opcję można
jeszcze dodać seler naciowy pokrojony w plasterki ) dwa ząbki czosnku
utarte lub wyciśnięta :). Przyprawy - bazylia, majeranek, sos sojowy,
pieprz czarny, curry ( może być kurkuma - chodzi o to aby miała lekko
żółtawy kolorek a nie miała smaku curry - mnie udało się znaleść
zadowalające mnie proporcje :))), 2-4 łyżeczek musztardy miodowej, śmietana
kwaśna. Tłuszcz do smażenia

II. Robimy - filet z indyka kroimy w kostkę ( 2x2 cm ), wkładamy do
miseczki, posypujemy curry, i pozostałymi przyprawammi, skrapiamuy sosem
sojowy, mieszamy i odstawiamy do lodówki na dzień następny.
Pieczarki kroimy w ćwiartki, ćwiartki posypujemy solą i piprezm i dstawaimy
na jakieś 2 h - tak aby póściły "soczek". Podgrzewamy tłuszcz na patelni,
przesmażamy cebulkę ( zwykłą ) z czosnkiem, wrzucamy pieczarki, lekko
podsmażamy a nastęopnie dusimy do puszczenia dużej iloci soku, do tego
wrzucamy idyka, i właściwie dusimy do miękości. Zagęszczamy mąką, dodajemy
musztardę i śmietnę, przyprawimay do smaku.

czerwoną cebulę i seler możemy dodać przed zagęszczaniem - powinny być
leciutko chrupiące.
Podawać z ziemniaczkami i surwoką z pory, albo pieczywem pszennym

1. Data: 2000-02-12 09:16:11

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> wrote:

> Czy dawa"em już n agrupie przepis na "strogonowa" z indyka ???? ( taki z
> pieczarkami ?)
>
> --
Dobrze, ze wziales tego "strogonowa" w cudzyslow.

Wladyslaw

1. Data: 2000-02-17 08:19:41

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam Cię nie od dziś i jestem ostrożny :))))))

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

>Dobrze, ze wziales tego "strogonowa" w cudzyslow.
>
>Wladyslaw

Kasa za czytanie poczty. Polska firma. NOWOŚĆ!!!
klarowanie win domowych
PIZZA - Przepis /sprawdzony i smaczny/
do Paula-gratin
Prosba