Re: Zonk fotelowy

Data: 2006-01-30 15:37:24
Temat: Re: Zonk fotelowy
Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl>

> (...)
>
> Rozumiem, że cebulka spadła na materiał/obicie fotela? Zatem poszukaj w
> jakimś hipermarkecie a nawet pierwszym z brzegu sklepie z AGD środków do
> spierania plam - są różne rodzaje na różne plamy, zazwyczaj w małych
> pojemniczkach.

No właśnie tego nie wiedziałam, czy odplamiacz fotelowi nie zaszkodzi.
Na stronie Ikei na podobnym modelu (bo tego już nie sprzedają) jest
napisane, żeby czyścić środkiem do mebli tapicerowanych i jeszcze "nie prać
chemicznie".

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]