Zupa z cukinii

181. Data: 2014-10-17 23:09:40

Temat: Re: Zupa z cukinii
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Albo zagrać.

Ale czy on zechce skakać jak mu zagrają?

Ewa

182. Data: 2014-10-17 23:15:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-17 23:06, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Borys.

J 40%

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

183. Data: 2014-10-17 23:17:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ale czy on zechce skakać jak mu zagrają?

Zależy czyje to granie.

Jarek

--
Wszystkie razem ogary rozpierzchnioną zgrają
Doławiają się, wrzeszczą, wpadli na trop, grają

184. Data: 2014-10-17 23:25:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-17 23:17, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Zależy czyje to granie.

I o co gra ta.

185. Data: 2014-10-17 23:40:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I o co gra ta.

Non grata. Persona.

--
Jarek

186. Data: 2014-10-18 05:52:26

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-17 22:28, FEniks pisze:

> I dlatego nie karmię tegoż.

I ja nie karmię, bo moja kuchnia to moja twierdza.
--
Bjk

187. Data: 2014-10-18 06:05:17

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie
> łudzę się, że gdy przestanę zjadać swój plasterek, to jakiejś świni się
> od tego polepszy. Wiem też, że gdyby wszyscy nagle przestali, to świń po
> prostu nie będzie, tak jak w krajach arabskich. A na tym mi nie zależy
> wcale. Świni chyba tym bardziej.

Oj, ja się też wcale nie łudzę. Nie sądzę też, że gdybym zjadła kawałek
sprezentowanej sarenki, to zaszkodzę byłej już mieszkance pól i lasów.
Pewnie bardziej chodzi o własny komfort, czy tam harmonię wewnętrzną,
czy też inny instrument duszny. I o wyobraźnię, czasem zwaną empatią,
wobec futrzaków, przetworzoną przez ludzkie postrzeganie.
Tak, czy siak, dziczyzny nie jadam, a stajenkowizny mało i z coraz
większymi oporami.
Dziwna sprawa, że to bardziej dotyczy domu, gdzieś tam na dalszych
wojażach mam mniejsze opory przed kababi, czy szaszłykiem. Czyżby
dlatego, że jestem bardziej głodna po intensywnym całodziennym bieganiu?
A może dlatego, że trafia na talerz już gotowe danie, a nie muszę babrać
się w mięśniach zwierzaka osobiście i myśleć, skąd to się tu wzięło?

Tak, czy siak, wiem, że to sprawa osobnicza, a nie obiektywna.
--
B.

188. Data: 2014-10-18 06:11:20

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-17 22:14, FEniks pisze:

> Tak tylko nieśmiało wtrącę, że leśnicy chwalą się, że w ostatnich
> kilkudziesięciu latach lasów nam w Polsce przybyło.

I przybywa, i ubywa podobno.
Z racji lubienia lasów i ich bliskości jestem dość w dobrych stosunkach
z różnymi nie tylko leśnymi dziadkami, ale i badaczami życia tychże, a
także ochroniarzami, np. wilków. Powiadają zgodnie, że przybywa
monokultur, a ubywa starych lasów naturalnych. Przybywa chwastów, typu
brzozy i sosenki pchające się na polany i hale, a ubywa jodeł, modrzewi
i świerków, zjadanych przez szkodniki.
--
B.

189. Data: 2014-10-18 06:14:07

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-17 23:25, Qrczak pisze:

> I o co gra ta.

Albo co jest grane.
--
B.

190. Data: 2014-10-18 06:16:41

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Non grata. Persona.

He, he.
Non grata (persona) zwykle uważa się za sine qua non.
--
B.

suszone jabłka
no ogórki na ostro a la ixełka
Słodka bzdura sponsorowana 3-|
CHILD RAPISTS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi
cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa