Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

1. Data: 2017-12-31 10:47:00

Temat: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W wątku ,,Mistrz logiki - czyli wąż jest do dupy!" Jakub A. Krzewicki pisze:

,,(...) Z definicji Boga wynika, że jest bytem zupełnym. Jeżeli jest
bytem zupełnym, to znaczy, że nie brakuje Mu niczego. Jeżeli nie brakuje
Mu niczego, tzn. że jest wolny od pragnień. Więc nie może być tym samym
podobny do człowieka, bo człowiek ma pragnienia i kaprysy. (...)"

Skoro Bóg jest bytem zupełnym musi być bytem dokonanym, spełnionym.
Dlaczego więc dopuszcza do powstawania bytów niedoskonałych, które -
jeżeli wierzyć w reinkarnację - muszą po wielokroć materializować się by
wykonać ciężką pracę uwalniania się od niedoskonałości, by w koncu
osiągnąć doskonałość?

A może jest tak, że Bóg pochodzi z niedoskonałości, pierwotnej
niewiedzy, i stwarza materialne byty od Niego zależne przy pomocy
których, a właściwie dzięki doświadczeniom których, zdobywa wiedzę o
samym sobie mając za cel sięgnięcie po pełna samowiedzę. Przechodzenie
Boga od stanu całkowitej niewiedzy (nieświadomości) do pełni wiedzy o
samym sobie jest więc procesem, w którym materialne wytwory Boga pełnią
rolę partnerów w procesie Jego samouświadamiania. Celem Boga jest więc
osiągnięcie samoświadomości, osiągnięcie stanu doskonałej stabilności
procesu którym jest Życie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2017-12-31 12:24:28

Temat: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Od: "Elden" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

> LeoTar Gnostyk

Czyli bóg samodoskonali się eksperymentując na żywych ludziach.
To ja mam w dudzie takiego boga.
Niech bóg eksperymentuje sam na sobie
i jak już się sam udoskonali to wtedy niech zajmie się ludźmi.
Bogów jest bardzo dużo. Mogę znaleźć sobie innego boga
jak zechcę.

3. Data: 2017-12-31 13:04:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Elden pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Czyli bóg samodoskonali się eksperymentując na żywych ludziach.

Wszak u podstaw wiary w Niego mylnie przypisano Mu Doskonałość. Musi
więc dostosować się do oczekiwań.:)

> To ja mam w dudzie takiego boga.

Bez Niego nie byłoby Ciebie.:)

> Niech bóg eksperymentuje sam na sobie

Przecież to robi eksperymentując z nami, Jego nieodłącznie
współistniejącymi emanacjami.

> i jak już się sam udoskonali to wtedy niech zajmie się ludźmi.

Gdyby działał w taki sposób nie stwarzając materialnego świata za pomocą
którego zaczął poznawać siebie to w żaden sposób nie mógłby wytrącić się
ze stanu równowagi trwałej w której trwał. Dopiero za pomocą
eksperymentu z tworzeniem Materii pobudziła się do działania i dostrzegł
swoją niedoskonałość.

> Bogów jest bardzo dużo.

Jest tylko jeden Stwórca, a jest nim moja, Twoja, nasza wspólna Świadomość.

> Mogę znaleźć sobie innego boga jak zechcę.

Spróbuj, a jak już znajdziesz podziel się Nim ze mną. Jestem otwarty na
poznanie nowego boga... O ile istnieje, hi, hi, hi.

4. Data: 2017-12-31 13:29:47

Od: "Elden" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszak u podstaw wiary w Niego mylnie przypisano Mu Doskonałość. Musi
> więc dostosować się do oczekiwań.:)

Pedały i pedofile z Partii Watykanskiej, właściciele boga doskonale wiedzą,
że bóg musi dostosować się do oczekiwań i dopasowują boga
do zmieniającego się świata.

> eksperymentu z tworzeniem Materii pobudziła się do działania i dostrzegł
> swoją niedoskonałość.

> LeoTar Gnostyk

Właściciele boga twierdzą, że bóg jest doskonały.

5. Data: 2017-12-31 14:27:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Elden pisze:
> [...]

> Pedały i pedofile z Partii Watykańskiej, właściciele boga doskonale
> wiedzą, że bóg musi dostosować się do oczekiwań i dopasowują boga do

Jeżeli mnie pamięć nie myli to zaczęli od tego, że Bóg jest doskonały -
według mnie: będzie. Uważam, że i tak dokonali wielkiego postępu w
myśleniu i w swojej retoryce skoro starają dostosować do realnych
możliwości adaptacyjnych/poznawczych baranów, którym przewodzą na ich
drodze ku doskonałości i wieczności.

> Właściciele boga twierdzą, że bóg jest doskonały.

Nie wiem co twierdzą "właściciele boga" ponieważ do nich nie należę. Zaś
jako wierzący w Jedynego Boga, Świadomość, uważam, że na Początku
procesu tworzenia świata materialnego była całkowicie pusta, totalne
zero Wiedzy, a więc nie mogła być doskonała. Dopiero doświadczanie z Jej
własnymi, materialnymi wytworami stało się dla Niej szansą osiągnięcia
doskonałości. Szansą, która - prędzej czy też później - się ziści.

6. Data: 2017-12-31 16:39:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-31 o 14:27, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie wiem co twierdzą "właściciele boga" ponieważ do nich nie należę. Zaś
> jako wierzący w Jedynego Boga,

Co się z tymi ludźmi porobiło...

Wycinają drzewa, strzelają do zwierząt, śmieci w lesie zostawiają i
twierdzą, że są miłośnikami przyrody i chronią środowisko.
Niszczą własny kraj i twierdzą, że są patriotami.
Nienawidzą wszystkich dookoła i twierdzą, że są tolerancyjni i kochają
bliźniego.
Namawiają do gwałcenia własnych dzieci i twierdzą, że nie są pedofilami.
Niby nie należą do "właścicieli boga" i równocześnie twierdzą, że wierzą
w boga...

I ta paranoja się nasila niestety.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-12-31 22:31:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 grudnia 2017 16:39:50 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> Namawiają do gwałcenia własnych dzieci i twierdzą, że nie są pedofilami.
> Niby nie należą do "właścicieli boga" i równocześnie twierdzą, że wierzą

Przysój wpierw starohebrajskie
"Lekarzu ulecz wpierw samego siebie"
;)

8. Data: 2017-12-31 22:46:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Życie jest procesem optymalnym permanentnie, w tym znaczeniu jest nieustannie
Samodoskonałe. Bóg był-jest-będzie Zawsze Bytem Samodoskonałym bez jakiejkolwiek
POtrzeby zwiekszania stopnia doskonałości, nie ma w Nim przestrzeni na 101% albo
nawet 100,0000000000000000000000000000000001% doskonałości. 100% czyli Pełnia ZAWSZE
POzostaje Pełnią.
Wiecznie i w Nieustannym Teraz -Fali Teraźniejszej Wiecznotrwałej Chwili.
Wytłumaczyć to jaśniej? ;)

9. Data: 2017-12-31 23:22:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 grudnia 2017 22:46:22 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Pełnia ZAWSZE POzostaje Pełnią.

purnam evavasisyate (Iśopanisad)
Stare bramińskie lanie wody

10. Data: 2017-12-31 23:51:45

Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-31 o 10:47, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> samym sobie jest więc procesem, w którym materialne wytwory Boga pełnią
> rolę partnerów w procesie Jego samouświadamiania. [...]

Tatuś go nie bzyknął z młodu - dla tego tak się dziwnie zachowuje.

Dębska

Hu hu ha! Nasza Polska zła!
no dobra,
Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
dzieje polski i swiata po troszeczce