Re: ?a?oba Narodowa

Data: 2009-09-22 13:41:04
Temat: Re: ?a?oba Narodowa
Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:1cc64fce-5c8b-41e0-81c8-66fd94631629@x6g2000prc
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
g.googlegroups.com...

> By?y SB z 68 kt?ry nadal mordowa? by ?yd?w jeste? chodz?cym ?mieciem
> ze spranym m?zgiem przez komuch?w, atakowa? globa za dyslekcj, bo
> takie ?ajno buraczane nie rozumie nawet tego w cywilizowanym ?wiecie,
> ?e chorym si? pomaga a nie na nich skacze, wi?c co mo?esz mie? do
> powiedzenia z kultury jak ty nawet jej njaprostrzych norm nie znasz.
>
> Widzisz gnoju, nigdy nie by?em w SB. W 1968 by?em w wojsku i nie
> popar?em jesiennego zjazdu PZPR czynem spo?ecznym, za co mia?em
dochodzenie
> i by?bym wyl?dowa? w pierdlu wojskowym za sianie defetyzmu i pacyfizm.
Radz?
> wi?c ci aby? zastanowi? si? nad sob?, bo w?azisz na grabie u mnie. Moment
> ci przypierdol? w kiepa?? - dysleksja nie jest tu ?adn? przeszkod?, a taki
> wstrz?s mo?e si? okaza? dla niej skutecznym lekarstwem, kt?rego tate?e ci
> po?a?owa? w dzieci?stwie. Gdy chodzi?em do szko?y (od 1954 roku)
dyslektyk?w
> nie by?o - dlatego ?e nikt w ni? nie wierzy? i nawet idioci nauczyli si?
> pisa? i czyta? poprawnie i ze zrozumieniem, co ci Bo?e daj!

Zawsze byli, i były tu wątki profesjonalistów czyli ludzi mądrych na
temat tej choroby, tylko takie skrajne gówno żyjące nienawiścią będzie
szukało przyczyn urojonych aby się pastwić nawet na chorych. Lepiej
mnie nie spotkaj poza internetem , bo bym ci pokazał gdzie jest twoje
wieczne miejsce-w chlewie.

Obcinam pastuchom wystające palce lub inne końcówki - z kiepałą włącznie -
gdy mnie wkurzają. Co wolno wojewodzie to nie tobie, smrodzie.