Data: 2009-04-17 09:33:31
Temat: Re: algorytm walki - zagadka
Od: tren R <t...@p...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Chiron pisze:
>
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:gs9d52$ac6$1@news.onet.pl...
>> Redart pisze:
>>>
>>> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
>>> wiadomości news:gs82k7$jsv$2@news.onet.pl...
>>>
>>> Znaczy sie chcesz sobie rozkminić symulator ? :)))
>>> W plemionach jest takie cuś ja symulator, robiłem nawet badania doś
>>> dokładne
>>> jak to działa (zresztą nie tylko ja).
>>> Ale po Twoich liczbach chyba się nie przejdę ;))) Głowa rozboli
>>> jeszcze ;)))
>>> Wyciągasz je z symulatora, czy nie macie tam czegoś takiego i to są
>>> wyniki
>>> rzeczywistej walki ?
>>
>> symulator jest a i owszem.
>> ale wiesz - fajnie mniej więcej wiedzieć, jaki skład wybrać na oko,
>> żeby potem testować w symulatorze. czyli - co z czym się je ogólnie, a
>> detale sprawdzać.
>> a tu bryndza, ani nie wiadomo jak te jednostki się zachowują, do kogo
>> strzeelają, czy losowo, czy czy ktoś tam pierwszy strzela, czy walka
>> jest turowa, w ogóle faq nie ma do tej gry i jest ona popieprzona jak
>> paczka gwoździ. i jakoś może dlatego mis się spodobała :)
>>
>> ech, a mówią, że niemcy to tacy zorganizowani :)
>
>
> 25 lat temu uczyłem się teorii gier. I to mi przypomina zadanie z tej
> teorii. A nawet dokładnie nim jest. I pamiętam także zadania, tak
> właśnie z pozoru niewinnie wyglądające, które miały wprawdzie
> rozwiązania, ale każde takie rozwiązanie to temat pracy doktorskiej:-).
> Tylko niestety cybernetyką już się mało kto interesuje- więc może na
> pl.sci.matematyka?
tam poszedłem w pierwszej kolejności :)
thx
--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"
|