Re: alkohol podczas ciazy

From: JJ <j...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: alkohol podczas ciazy
Date: Thu, 23 Aug 2001 21:02:35 GMT

dla wszystkich, ktorzy sledza ten watek - wszystko zaczelo sie od
"filmu"... pani "gresa" napisala, ze widziala film w ktorym niejako
kobieta w ciazy wypila kieliszek alkoholu i przez to miala
"niegrzeczne dziecko"... to troche nie tak bylo... ja tez widzialem
ten film (dziwie sie, ze nikt wiecej go nie widzial)... Ja go
widzialem pare lat temu - byl bardzo dobry - zwlaszcza moral na samym
koncu - no i wogole postawa "glownego bohatera" mi sie podobala... W
kazdym razie - ona wcale nie wypila "kieliszka" - matka dziecka pila
bardzo duzo - a problem z dzieckiem nie polegal na tym, ze bylo ono
"niegrzeczne" tylko "opoznione" - chlopak mial straszne problemy w
szkole - bo niczego nie potrafil sie nauczyc... a... i z tego co
pamietam to byl bardzo maly jak na swoj wiek... dobra... to tyle... a
tak swoja droga - ja tez jestem zwolennikiem "picia"... uwazam, ze
niektore alkohole sa "zdrowe" jezeli tylko ich dawkowanie jest
"wlasciwe"...