Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)

Data: 2001-08-27 20:03:49
Temat: Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)
Od: Jacek <p...@p...onet.pl>

> Jest co prawda jeden jedyny moment kiedy zauwaza sie pozytywne oddzialywanie
> tegoz alkoholu, a mianowicie w zagrazajacym porodzie przedwczesnym.

Jaka dawka alkoholu, jakie skutki uboczne, kto podaje alkohol i zgodnie z jaka
procedura zatwierdzona przez MZ ?

> A takze
> potwierdza sie, ze dodatek alkoholu etylowego powoduje, ze niemowle ssie
> mocniej.

Komu sie potwierdza >?
Dziecko pijaczki ssie mocniej ?
Dziecko narkomanki spi mocniej ?

> PS. Tego co jest ponizej mozna nie czytac, o ile sie nie chce poglebiac
> znajomosci tematu. Jest tego 57 kB. Dla prostoty umiescilem tekst pod :
> http://polscy-lekarze.net/polemiki/literatura-picie.
txt

dodaj prawa autorskie
Nie wiem czy to czytales, a jezeli tak to czemu nie stresciles.

Jeden artykul jest interesujacy
wykazujacy zwiazek miedzy spozywaniem likieru przez matke a zachorowaniem dzieci
na raka mozgu.