Data: 2008-09-30 08:14:36
Temat: Re: angielski od 5. lat?
Od: "xcihy" <x...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:48dcf050$1@news.home.net.pl...
>>> nabywasz jego znajomość 'przez skórę' w najbardziej naturany sposób. W
>>> efekcie powstaje w głowie pewien zespół zwrotów związanych z konkretnym
>>> zachowaniem/sytuacją, reegularnie utrwalany.
>> Czy to w jakiś sposób ma pozytywny wpływ na dalszą naukę jezyka? Łatwiej
>> będzie z gramatyką, zapamiętywaniem nowych słówek?
> Tak.
> Niekoniecznie, nie.
> Masz bardzo technicznie podejście do nauki języka - gramatyka jest
> narzędziem, środkiem wyrazu, nie celem. :) Gadając z nianią realizujesz
> jednocześnie podstawowy cel języka, czyli komunikację.
Ponieważ jestem jedyny w rodzinie ,który nie widzi powodu by przedszkolaka
męczyć nauką języka obcego (zabawa z językiem nie jest w poblizu możliwa)
szukam wszelkich 'za' by się do niej przekonać. Jest z tym problem, poniewaz
moi znajomi i ich dzieci znają różne jezyki , uczyli się w przeróżny sposób
i w różnym wieku zaczynali a efekt jest podobny. Komunikują się bez
problemów.
xc
|