Re: antykoncepcja

Data: 2005-03-02 08:56:28
Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Kokosz" <k...@o...pl>

> I prosiłabym nie kojarzyć 'dawania dupy' z 'kochaniem się' :>
> Bo tego, komu się to myli, powinno się wysyłać na osobną wyspę bez dostępu
> do kablówki :P

kochanie się ? oczywiście ale osób dorosłych a nie nastoletnich małolatów
którzy życia nie znają ani go nie widzieli.
Niech założą dom, rodzinę, zapracują na środki antykoncepcyjnie aby
świadomie oddawać się kochaniu i kochaniu się.
Jeśli jest inaczej jest to zwykłe dawanie dupy z szukaniem środków aby mama
i tata nie musieli chować bajstruka.

> [...]
> słyszałam o nich wiele dobrego. Mój ginekolog poleca je młodym
dziewczynom.
> Są jednoskładnikowe i mają niedużą zawartość hormonów. Podobno to dla Nas
> najlepsza sprawa, bo nastolatki i dwudziestokilkuletnie kobiety najlepiej
> tolerują pigułki z niedużą zawartością hormonów.
> Jeszcze ich nie brałam, zacznę dopiero za tydzień, ale zanim się na to
> zdecydowałam, pytałam o nie w przeróżnych miejscach. W aptece, na forach,
> nawet tutaj.. Uwierz, że nie zdecydowała bym się na nie, gdybym nie była

a co na to twój partner - jest świadomy, że tak się dla niego posięcasz czy
też szukasz kogoś na kim można wypróbować skuteczność tego Regulonu ? :)

Kokosz