Re: antysemityzm

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: antysemityzm
Date: Thu, 22 Oct 2009 13:56:55 +0200
<hb6hb9$qci$1@news.onet.pl> <hb72db$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<hb74ch$kch$1@news.onet.pl> <hb7ilo$e9l$1@news.task.gda.pl>
<hb94jg$52a$1@news.onet.pl> <hb9oo8$1al$1@news.onet.pl>
<hb9qcf$5sl$1@news.onet.pl> <hba6el$666$1@news.onet.pl>
<hbc2sg$mq0$1@news.onet.pl> <hbcbnk$esq$1@news.onet.pl>
<hbdlpb$oda$1@inews.gazeta.pl> <hbeh80$pn0$1@inews.gazeta.pl>
<hbf7hs$da0$1@inews.gazeta.pl> <hbfbth$s89$1@inews.gazeta.pl>
<hbft3s$401$1@inews.gazeta.pl> <hbh85b$5uf$1@inews.gazeta.pl>
<hbhvhl$47q$1@inews.gazeta.pl> <hbi1gk$b47$1@inews.gazeta.pl>
<hbi5ck$p9s$1@inews.gazeta.pl> <hbi9oc$d2u$1@inews.gazeta.pl>
<hbo10f$ahq$2@inews.gazeta.pl> <hbo1ck$dns$3@node1.news.atman.pl>
<hbo3ap$kda$1@news.onet.pl> <hbo3dh$va2$2@node2.news.atman.pl>
<hbo5oa$oke$1@news.onet.pl> <hbo62a$va2$4@node2.news.atman.pl>
<hbo6oe$q4u$1@news.onet.pl> <hbp8c3$vhf$1@news.onet.pl>
<hbpc0j$bq5$1@news.onet.pl> <hbpf9r$em0$1@nemesis.news.neostrada.pl>

news:hbpf9r$em0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ale do sąsiada bez nazwiska pożyczyć cukru się idzie tak samo, jak do
> takiego, o którym wiesz, gdzie pracuje i ile zarabia.

Nie. Pociąga to za sobą pewne zmiany w relacjach międzyludzkich...Na
przykład- kiedyś wpuszczało się do domu każdego znajomego czy sąsiada, który
zapukał do drzwi. Dziś już rzadko kto tak robi- rozmawia się w drzwiach.
Jeśli ktoś przychodził pożyczyć szklankę cukru to często po to, żeby się
zaznajomić. Teraz to jest dużo trudniejsze...

serdecznie pozdrawiam

Chiron