antysemityzm

211. Data: 2009-10-20 10:30:40

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Naprawdę?
> No to można zaczaić się na zlocie feministek i tam jeszcze raz zawołać.
> Przypomniało mi się, że podobno w Gliwicach (miasto inżynierów), jak się
> krzyknie na ulicy "Inżynierze!", to nawet kobiety się oglądają.

Myślałam o sobie. Na mnie nie działa. No ale nie jestem inżynierem.

Qra

212. Data: 2009-10-20 10:40:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Ani mnie nie dotyka, ani mi nie przeszkadza. To zupełnie zbyteczna
> projekcja personalna. Czy komentatorowi, który napisze, że Boniek
> podał piłkę do Lubańskiego też zarzucisz, że go to dotyka i mu
> przeszkadza? Po co te projekcje personalne?

Sparawiają mi swego rodzaju przyjemność. I tak jestem Twoim dłużnikiem pod
tym względem. Poza tym to akurat było zapytanie. :)

> Opisuję zjawisko zażydzania całych gałęzi czy działów życia
> gospodarczego, politycznego, społecznego, kulturalnego itd
> - nie piszę o swoim do tego stosunku, więc z łaski swojej nie judź.

Twój stosunek jest w sformułowaniu "zażydzanie". Jakbyś o tym nie wiedział,
to Cię informuję, że łatwo ten stosunek w Twoich tekstach odczytać.

> A któż Ciebie pyta co ja powinienem albo nie powinienem?
> Czujesz się kompetentny, by mnie pouczać?

Jak najbardziej. Niekiedy. Wtedy, kiedy się o to prosisz. :)

> Dla mnie jesteś ignorantem - skąd więc Twoja żądza przykazywania
> mi ci powinienem albo czego mi nie wolno?

Żadnych nakazów/zakazów jeszcze nie formułowałem. :)

> ?
> Wiem - jesteś chory na żądzę władzy. Tak? :-)

Mnie się wydaje, że mam tylko katar.

> Jest taka ustawa, która zabrania Polakom wiedzieć ilu konkretnie
> Polaków żydowskiego pochodenia zajmuje kluczowe stanowiska,
> w poszczególnych sektorach życia politycznego, gospodarczego,
> kulturalnego, społecznego itp.
> To nie jest odwracanie kota ogonem - lecz FAKT.

Wskaż mi ją łaskawie, spróbujemy może porozmawiać o intencjach tej ustawy.

> Kiedy piszę, że na świecie i w Polsce obserwuje się zjawisko
> zażydzania i gdy opisuję ten mechanizm - to Twoje zdanie na temat
> Żydów nie ma związku z tym co piszę, bo w żaden sposób
> nie wpływa na to zjawisko, które JEST.

Używanie słowa "zażydzanie" świadczy o Tobie.

> Próbujesz nieudolnie przysłonić FAKT zażydzania -- personalnymi
> insynuacjami, ale ta ściema demaskuje kim jesteś naprawdę:
> michal'em przez małe "m" - czyli dzieckiem postmodernizmu. :-)

Może to fajnie być dzieckiem postmodernizmu, ale jakoś ten nurt do mnie nie
pasuje.
Chyba że chodziło Ci, żem ofiarą jest tego "świństwa". :)

michał

213. Data: 2009-10-20 10:41:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Myślałam o sobie. Na mnie nie działa. No ale nie jestem inżynierem.
>
> Qra

Ja się odwracam obojętnie co kto woła, a nawet gwizda,
bo to chyba jest w męskiej naturze by wiedzieć co się dzieje.
Halo proszę pani!
- odwróciłem się a tam jakiś młody człowiek na przystanku
podchodzi do starszej kobiety i mówi: wypadły pani rękawiczki.
Ucieszyłem się, że są jeszcze porządni ludzie na tym świecie. :)
Gdybym się nie odwrócił - to bym nie wiedział. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

214. Data: 2009-10-20 10:59:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> [...]
> nie
> pasuje.
> Chyba że chodziło Ci, żem ofiarą jest tego "świństwa". :)

No dobra.
1.
O ustawie nie będę z Tobą dyskutował bo już powiedziałem:
ta ustawa blokuje informacje o ilości Polaków żydowskiego
pochodzenia na najwyższych szczeblach administracji państwowej,
publicznej, życia gospodarczego i kulturalnego. Takich danych
się nie prowadzi i nie publikuje. To TABU. :-)
2.
Ze słowa zażydzanie wyciągasz wniosek, że niby ja tym słowem
wyrażam jakiś stosunek - ale nie przyjmujesz do wiadomości, że
nie ma innego słowa na to zjawisko zajmowania najwyższych
stanowisk administracji państwowej, publicznej, życia gospodarczego
i kulturalnego przez Polaków o żydowskich korzeniach.
Jeśli znasz lepsze słowo to je podaj. :)
3.
Jeśli czujesz się pokrzywdzony przez to "świństwo" to faktycznie
jesteś ofiarą - co nie zmienia faktu, że to system Ciebie ukształtował
- jesteś więc jego dzieckiem. Innymi słowy: -ofiara losu- jak większość
nieświadomych ludzi poddawanych ustawicznemu bombardowaniu
oszołomską nowomową. ;)
. . .
Post scruptum powiem Ci dobrą nowinę:
mogą być z Ciebie ludzie gdy zmienisz podpis z michał na Michał,
tak jak zdecydowana większość Polaków podpisujących się prawdziwie,
a nie jakimś pierdoletkiem z małej literki jak dziecko postmodernizmu. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

215. Data: 2009-10-20 11:06:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Myślałam o sobie. Na mnie nie działa. No ale nie jestem inżynierem.

Mieszkasz w Gliwicach?... Nie-możliwe!

michał

216. Data: 2009-10-20 11:21:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> tak jak zdecydowana większość Polaków podpisujących się prawdziwie,
> a nie jakimś pierdoletkiem z małej literki jak dziecko

Chyba dobrze wypadłeś. Nic mądrego jednak, co by mi się przydało, w tej
uporządkowanej wypowiedzi nie znalazłem.
Mam nadzieję, że Cię tym zasmuciłem.
Jeśli słowo "zażydzanie", wyrażające pogardę dla narodu żydowskiego, uważasz
za jedyne możliwe słowo określające zwiększający się udział ludzi tego
pochodzenia w kreowaniu rzeczywistości w naszym kraju, tym gorzej dla
Twojego umiłowania mądrości. Ale jeszcze "i nie tylko" zostało do kochania.
:)

michał

217. Data: 2009-10-20 16:06:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Yelo vel Redart pisze:

> [...]
> przed czym i w ogóle nie rozumie, co to znaczy masowa komputeryzacja
> przemysłu, ani jak łatwo, mając takie dane, wykorzystać je do ataków,

a jak np?

218. Data: 2009-10-20 16:06:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A chuj je wie, zajrzyj do gugli. :)

jak zwykle, nie wiesz o czym piszesz :)

219. Data: 2009-10-20 21:32:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> jak zwykle, nie wiesz o czym piszesz :)

Może tak być, jak piszesz.

michał

220. Data: 2009-10-21 07:46:13

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał napisał:
> Jeśli słowo "zażydzanie", wyrażające pogardę dla narodu żydowskiego,

Edward Robak odpowiedział:
Pogarda dla narodu żydowskiego w słowie "zażydzanie" - to
Twoja projekcja. W tym słowie nie ma pogardy, a jest informacja
o konkretnym zjawisku zajmowania najwyższych stanowisk administracji
państwowej, publicznej, życia gospodarczego i kulturalnego przez
Polaków o żydowskich korzeniach.
Ja Ci to mówię - Edward Robak* z Nowej Huty, że widzisz michale
coś czego nie ma:
w słowie "zażydzanie" nie ma pogardy dla narodu żydowskiego.
Ta pogarda jest w Tobie, a nie w słowie... :)
Masz tę pogardę w sobie i przelewasz ją na ekran.
Robakks

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...