antysemityzm

241. Data: 2009-10-21 23:57:34

Temat: Re: antysemityzm
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-

---------

> [...]
> mi przykro? Raczej nie podpisywałem niczego. Jednak - mniejsza o to.
> Chodzi mi tylko o pokazanie pewnego mechanizmu: czy jest ustawa czy jej
> nie ma- z tej strony patrząc- nic się nie zmieni. Zawsze jakiś spamer
> wynajdzie możliwość uzyskania np kontaktu ze mną. Czytałem kiedyś, że
> banki handlują bazami danych klientów- albo raczej się nimi wymieniają.
> Obejście ustawy nie jest więc problemem dla spamerów- utrudnia życie
> zwykłym ludziom- co cały czas staram się wykazać: zysk z niej dla
> przeciętnego człowieka niewielki- straty duże. Korzystają na niej tylko

Przypomnę. Dyskusja wyszła od Robaka i szukania Żyda. Ta ustawa jest po
to, żeby chronić Ciebie i Twoją rodzinę. Ma pewnie błędy, jak każda
ustawa, ale daje człowiekowi święty spokój.
--

Paulinka

242. Data: 2009-10-22 06:48:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-

> [...]

> jest po to, żeby chronić Ciebie i Twoją rodzinę. Ma pewnie błędy, jak
> każda ustawa, ale daje człowiekowi święty spokój. -- Paulinka

Skoro o Robaku mowa to przypomnę. Pisałem, że dla ludzi żydowskiego
pochodzenia - kraj w którym zamieszkują nie jest pierwszą ojczyzną,
dlatego z taką łatwością jak Polanski przenoszą się z kraju do kraju.
Pisałem też o aferach z udziałem Polaków żydowskiego pochodzenia,
aferach skutkujących wymiernymi stratami dla Polski np. afera Art-B.
Pisałem o zażydzaniu, a więc zjawisku zajmowania najwyższych
stanowisk administracji państwowej, publicznej, życia gospodarczego
i kulturalnego przez Polaków o żydowskich korzeniach.
Pisałem też, że Polacy nie mają możliwości dowiedzieć się kto
tak naprawdę nimi rządzi, bowiem na przeszkodzie stoi narzucona
ustawa o ochronie danych osobowych uniemożliwiająca nawet
służbom specjalnym zbieranie danych o faktycznej narodowości
ludzi posiadających obywatelstwo polskie.
. . .
Bynajmniej nie chodzi o to kto do jakiej skrzynki wrzuca reklamowy spam,
i nie chodzi o to do jakich drzwi po kolei puka akwizytor - ale chodzi
o to kto rządzi Polską, co to jest GTW o którym mówił Lew Rywin
producent filmowy z żydowskim rodowodem i o najnowszą aferę
hazardową, po której połowa rządu została zdymisjonowana.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

243. Data: 2009-10-22 07:03:31

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"michal" wywrote:

> Powycinałem Ci przemycone robaczywe fragmenty. W słowie "robaczywe" nie ma
> pogardy. Jest tylko sama złośliwość. :DDD
> -- pozdrawiam michał

A więc odrobaczyłeś tekst w którym występowało nazwisko Edward
Robak - odrobaczyłeś poprzez usunięcie personaliów Edward Robak.
Nie ma to związku z netykietą lecz z polityką zaciemniania i blokowania
informacji. Tak samo jak wycinasz nazwisko Robak - tak samo blokujesz
sobie możliwość zrozumienia desygnatu słowa żażydzanie,
a wyjaśnienia wycinasz ze swojej świadomości.
To kompleks strusia - głowa w piach.:)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

244. Data: 2009-10-22 07:10:04

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl>

> A gdzie ja pisałem, że wszyscy to muszą zrozumieć? No cóż- skoro
> przekracza to Twoje możliwości zrozumienia to jeszcze nie powinno być
> powodem do próby wyszydzania...Chociaż czegóż innego można się było
> spodziewać?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
>
> p.s.
>
> Czy Twoje imię i nazwisko widnieje w spisie lokatorów? Czy jest też
> czytelne i widoczne na domofonie?

Juda judzi a Szydy szydzą. Szydówki tesz. :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

245. Data: 2009-10-22 08:03:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------

> [...]
> producent filmowy z żydowskim rodowodem i o najnowszą aferę
> hazardową, po której połowa rządu została zdymisjonowana.

Pokochaj wrogów i wszystko Ci przejdzie, miłośniku teorii spiskowych! :)
To wszystko zło, które wymieniasz, jakoś nie przekłada się na indywidualne
niepowodzenia jednostek.
Jeśli coś Ci nie wychodzi, to poszukaj przyczyn w innym miejscu. Bliższym
Twojemu wpływowi. A może wejdź w struktury władz i zrób tam porządek. Nie
dasz rady?

michał

246. Data: 2009-10-22 08:09:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> samo blokujesz sobie możliwość zrozumienia desygnatu słowa żażydzanie,
> a wyjaśnienia wycinasz ze swojej świadomości.

Czyli wszystko zgodnie z planem. Głowę w piach wsadzam - ale Twoją. Wiem, że
to syzyfowa praca, bo co wsadzę, to Ty w innym miejscu ją wychylasz. :D

michał

247. Data: 2009-10-22 08:17:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" wywrote:

> [...]
> Twojemu wpływowi. A może wejdź w struktury władz i zrób tam porządek. Nie

Nie pisz mi michal przez małe "m" co ja Edward Robak mam robić
- ale napisz co Ty robisz by zaciemnić przekaz, rozmydlić FAKTY
i ośmieszyć autora. OK?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

248. Data: 2009-10-22 08:24:57

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"michal" wywrote:

> Czyli wszystko zgodnie z planem. Głowę w piach wsadzam - ale Twoją. Wiem,
> że
> to syzyfowa praca, bo co wsadzę, to Ty w innym miejscu ją wychylasz. :D
> -- pozdrawiam michał

Czyli z tego wniosek, że w końcu pomimo chowania głowy w piach
dotarło do Ciebie michale przez małe "m" co to jest zażydzanie,
o którym ja - Edward Robak - klaruję Co od dłuższego czasu.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

249. Data: 2009-10-22 09:11:55

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech ...
No ok.

Nigdy rządy nie miały takiej władzy, ale też nigdy średnia długość życia nie
miała tego
poziomu, ani dostępność ciepłej wody nie była tak powszechna.

Świat się zmienia ...

250. Data: 2009-10-22 09:24:18

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> zwykłym ludziom- co cały czas staram się wykazać: zysk z niej dla
> przeciętnego człowieka niewielki- straty duże. Korzystają na niej tylko

Jeśli banki handlują danymi - jest to niezgodne z ustawą o ochronie danych
osobowych.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest zawsze udzielana w konkretnym
celu.
Np. jak bank przystępuje do instytucji wydającej karty kredytowe i musi w
związku z tym
wysyłać te dane do innych (np. w celu embossingu - produkcji karty) to
klient
musi podpisać odpowiednią zgodzę np. w momencie podpisywania wniosku o
wydanie
karty.

Bez tej ustawy - miałbyś dzisiaj pełną samowolkę i generalnie - sajgon ...
Jeśli przychodzą do Ciebie majle z nieznanych banków, to:
- albo jest to związane ze złamaniem prawa - możesz próbować drażyć
- albo, najczęściej chyba - kupowałeś coś w jakimś sklepie na raty - i nie
zwróciłeś uwagi na to, że w tle działa jakiś bank/instytucja finansowa,
który
udziela Ci kredytu, (to nie sklep go udziela). Nawet nie pamiętasz, w jakich
bankach miałeś w związku z tym kredyty. Byc może tu też trzeba by się
przyjrzeć
- formalnie zgoda na przetwarzanie danych osobowych powinna dotyczyć celu
jakim jest kredyt - i wraz z jego spłatą dane powinny zostać usunięte.
Ale trzeba czytać umowy - możliwe, że udzieliłeś tam zgody na coś więcej.

Rozwiązanie: nie kupować na raty ;)))

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...