antysemityzm

251. Data: 2009-10-22 10:26:26

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hbp8c3$vhf$1@news.onet.pl...

> [...]
> zwróciłeś uwagi na to, że w tle działa jakiś bank/instytucja finansowa,
> który
> udziela Ci kredytu, (to nie sklep go udziela). Nawet nie pamiętasz, w
> jakich
> bankach miałeś w związku z tym kredyty. Byc może tu też trzeba by się
> przyjrzeć
> - formalnie zgoda na przetwarzanie danych osobowych powinna dotyczyć celu
> jakim jest kredyt - i wraz z jego spłatą dane powinny zostać usunięte.
> Ale trzeba czytać umowy - możliwe, że udzieliłeś tam zgody na coś więcej.

To nie ma znaczenia- czy coś komuś nieopatrznie podpisałem, czy nie. Efektem
tej ustawy jest to, że JA nie moge znaleźć osoby, którą szukam: np- wiem, że
mój znajomy przebywa u kogoś (nie znam nazwiska) pod adresem, który znam- i
tam mają telefon. Kiedyś podali by mi w informacji wszystkie telefony z tego
adresu- dziś nie. ONI mogą ze mną praktycznie wszystko- moga mnie w coś
wrobić, błyskawicznie odnaleźć i ukarać za co im tylko przyjdzie chęć, etc.
Ludzie zamieszkali w państwie, gdzie na wielu osiedlach są puste listy
lokatorów często uważają, że tak musi być. Nawet słyszałem, że tak jest
"trendy"- co przecież ma bardzo negatywne konsekwencje w dziedzinie relacji
sąsiedzkich.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

252. Data: 2009-10-22 10:34:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> informacji wszystkie telefony z tego adresu- dziś nie. ONI mogą ze mną
> praktycznie wszystko- moga mnie w coś wrobić, błyskawicznie odnaleźć

Popatrz na to z drugiej strony - może ten znajomy wcale nie mieć ochoty
na rozmowę z Tobą. To o jego dane chodzi, dlatego Ci numeru nie podadzą.

Ewa

253. Data: 2009-10-22 11:10:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Popatrz na to z drugiej strony - może ten znajomy wcale nie mieć ochoty na
> rozmowę z Tobą. To o jego dane chodzi, dlatego Ci numeru nie podadzą.

Ale Chiron pożyczył mu 50 zł i chciałby odzyskać.

Qra

254. Data: 2009-10-22 11:12:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> uważają, że tak musi być. Nawet słyszałem, że tak jest "trendy"- co
> przecież ma bardzo negatywne konsekwencje w dziedzinie relacji

Ale do sąsiada bez nazwiska pożyczyć cukru się idzie tak samo, jak do
takiego, o którym wiesz, gdzie pracuje i ile zarabia.

Qra

255. Data: 2009-10-22 11:25:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale do sąsiada bez nazwiska pożyczyć cukru się idzie tak samo, jak do
> takiego, o którym wiesz, gdzie pracuje i ile zarabia.

No, niezupełnie. Temu, który dużo zarabia, można trochę później oddać.
Albo wcale... ;)

Ewa

256. Data: 2009-10-22 11:43:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrz na to z drugiej strony - może ten znajomy wcale nie mieć ochoty na
> rozmowę z Tobą. To o jego dane chodzi, dlatego Ci numeru nie podadzą.

Do tej pory to funkcjonowało tak: ja dostawałem numer, dzwoniłem- a jak nie
chciał gadać- to po prostu mówił. I to kończyło moje poszukiwania. Dziś, tak
naprawdę- nie potrafię powiedzieć (po prawie 5 latach mieszkania w nowym
miejscu), jak nazywa się większość lokatorów małego bloku, bo...nie ma
spisu. Jak poszedłem do spółdzielni, żeby mnie wpisali na listę oraz na
domofon (na jednym i drugim w większości- same numery, jak w więzieniu)-
musiałem kobitce podpisać 2 oświadczenia, że chcę być tam umieszczony. Kiedy
przed zeszłymi świętami Bożego Narodzenia jacyś odświętnie ubrani ludzie
zapytali mnie, czy wiem, gdzie mieszkają (Imię i Nazwisko)- odpowiedziałem,
że znam tylko ludzi z listy lokatorów (chyba 3 nazwiska). Gdy następnego
dnia zobaczyłem tych ludzi wychodzących od moich sąsiadów, którzy mieszkają
obok mnie już 4 lata- dowiedziałem się w ten sposób, jak się nazywają.
Zrobiło mi się smutno.
Ewo- ilu znasz ludzi, którzy naprawdę mają powód, by się ukrywać? Wchodząc
do klatki schodowej z pustym spisem lokatorów śmiejemy się z żoną, że tu
mieszkają ludzie objęci programem świadków koronnych:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

257. Data: 2009-10-22 11:44:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No, niezupełnie. Temu, który dużo zarabia, można trochę później oddać.
> Albo wcale... ;)

Ja to raczej sądzę, iż ten co dużo zarabia, najczęściej chodzi cukru
pożyczać.

Qra

258. Data: 2009-10-22 11:47:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja to raczej sądzę, iż ten co dużo zarabia, najczęściej chodzi cukru
> pożyczać.

Przez tą głupią ustawę o ochronie danych nie wiem, komu cukru pożyczać.

Ewa

259. Data: 2009-10-22 11:53:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale Chiron pożyczył mu 50 zł i chciałby odzyskać.

Na odwrót- chcę oddać

serdecznie pozdrawiam

Chiron

260. Data: 2009-10-22 11:56:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ale do sąsiada bez nazwiska pożyczyć cukru się idzie tak samo, jak do
> takiego, o którym wiesz, gdzie pracuje i ile zarabia.

Nie. Pociąga to za sobą pewne zmiany w relacjach międzyludzkich...Na
przykład- kiedyś wpuszczało się do domu każdego znajomego czy sąsiada, który
zapukał do drzwi. Dziś już rzadko kto tak robi- rozmawia się w drzwiach.
Jeśli ktoś przychodził pożyczyć szklankę cukru to często po to, żeby się
zaznajomić. Teraz to jest dużo trudniejsze...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...