antysemityzm

361. Data: 2009-10-23 18:48:38

Temat: Re: antysemityzm
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mam obiekcje do tej ustawy, ponieważ ona jest fikcyjna, tj. niczego nie
> czyni - pani Zosia z US czy UM ma wszystkie moje dane w kompie do
> dyspozycji i ujawni je na życzenie kogokolwiek znajomego - za symboliczną
> bombonierkę...

Jeśli udowodnisz, że pani Zosia to zrobiła, to pani Zosia ma
przebimbane. Pani Zosia podpisując umowę o pracę, podpisała stosowne
dokumenty, które chronią dane osobowe, które będą w jej dyspozycji.

--

Paulinka

362. Data: 2009-10-23 18:49:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Omijasz pytanie.

Wejdę pierwsza, to chyba było oczywiste od początku.

--

Paulinka

363. Data: 2009-10-23 18:49:35

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nieee, tylko o niezawisłość sądów. Na przykładzie Romka.

Rozumiem, że wiesz lepiej, co miałam na myśli. OK.

--

Paulinka

364. Data: 2009-10-23 18:51:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:48:38 +0200, Paulinka napisał(a):

> Jeśli udowodnisz, że pani Zosia to zrobiła, to pani Zosia ma
> przebimbane. Pani Zosia podpisując umowę o pracę, podpisała stosowne
> dokumenty, które chronią dane osobowe, które będą w jej dyspozycji.

Heeeee heeee :-DDDD
--

Ikselka.

365. Data: 2009-10-23 18:53:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:49:07 +0200, Paulinka napisał(a):

> Wejdę pierwsza, to chyba było oczywiste od początku.

Nie będziesz się bała tak pierwsza do tej windy, z chamem za plecami?
;-PPP
--

Ikselka.

366. Data: 2009-10-23 18:53:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message
Robakks pisze:

> Istnieje takie prawdopodobieństwo, że ja nie zrozumiem Twoich
> motywów skutkujących Twoją obroną zażydzania polskiej państwowości,
> ale wice wersa Ty także możesz nie zrozumieć dlaczego nagłaśniam
> ten fakt powtarzających się afer z udziałem Polaków o żydowskim
> rodowodzie i braku możliwości rozliczenia winnych - bo ustawa
> to uniemożliwia. Okazja czyni złodzieja, a Polacy dają polskim Żydom
> okazję by bezkarnie rozgrabiać i zadłużać RP.

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Wydaje mi się, że widzisz problem tak: to Żydzi kradną, oszukują w skali
makro i dlatego w Polsce jest źle. Ja widzę to tak : kradną, malwersują
złodzieje.
Na świecie są gangi, które kradną samochody, Polacy mają w tym swój
niechlubny udział, ale to nie jest tak, że każdy ukradziony samochód na
wschód przerzucił Polak.

Kiepskie porównanie. Zmiana prawodawstwa polskiego pod szyldem komunizmu w
kierunku pełni władzy parchów nad Polską i Polakami pogłębiona przejęciem
władzy przez nich przy pomocy Solidarnosci z jednej strony, a Jaruzela i
czerwonej żydokomuszej szaji z drugiej. Stąd omdlenie Mazewszauera gdy
został premierem - nie wierzył, że ten szacher-macher się powiedzie.

367. Data: 2009-10-23 18:53:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:49:35 +0200, Paulinka napisał(a):

> Rozumiem, że wiesz lepiej, co miałam na myśli. OK.

Nie wiem, ale czytam, co piszesz.
--

Ikselka.

368. Data: 2009-10-23 18:54:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Uff. To mam nadzieję, że i moja młodsza trafi w życiu na dziwoląga jako
> męża, tak jak starsza, także jak ja...
> A wzięłaś pod uwagę, że tacy mężczyźni biorą za żony tylko XLki?
> ;-PPP

Zburzę Twój pogląd na ten temat. Nie jestem XLką a mój mąż nie
przytrzaskuje mi nosa drzwiami, kłania się sąsiadom, otwiera kobietom
drzwi.
--

Paulinka

369. Data: 2009-10-23 18:55:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli udowodnisz, że pani Zosia to zrobiła, to pani Zosia ma
> przebimbane. Pani Zosia podpisując umowę o pracę, podpisała stosowne
> dokumenty, które chronią dane osobowe, które będą w jej dyspozycji.

Heeee heeee :-D
Że dokończę: A co z danymi, kiedy pani Zosia zostanie zwolniona z pracy?
Nie weźmie sobie kopii? Zagwarantuje mi to oczywiście ustawa?
;-PPP
--

Ikselka.

370. Data: 2009-10-23 18:57:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ale nikomu się nie dziwię, że też się zasłania.

A ja się dziwię tylko tym, którzy są przeciwko zasłanianiu. Wygląda mi
to na hipokryzję. :)

Ewa

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...