Re: apatia, co za przyczyna?

From: "Fani" <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: apatia, co za przyczyna?
Date: Fri, 4 Apr 2003 21:15:34 +0200

Użytkownik "dominik" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6kk3c$433$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Prosimy gorąco o poradę medyków.
> Syn jest miesiąc przed maturą.
> Od paru miesięcy popada w jakąś apatię, stan się pogarsza.
> Jest domatorem. Śpi we dnie, przesiaduje po nocach. Rozkojarzony,
> wyobcowany. Pogłębia się brak wiary we własne siły. Był bardzo zdolnym
> matematykiem, a teraz próbną maturę ledwo przeszedł.
> Jakieś przygnębenie, niedotlenienie zauważyli nawet nauczyciele.
> W dzieciństwie miewał wysokie ASO (do 1000). Krótkowzroczność: -5
> z tendencją powolnego pogarszania się.
> Co robić?

Mam dokładnie to samo, też czeka mnie matura, również nieciekawie poszła mi
matura próbna, śpię cały czas, miewam jednak chwilowe poprawy, ale myślę, że
to dzięki pomocy psychiatry i psychologa. Dostałam lekarstwa na depresję i
dotleniające. Podobno nie są mocne. Na ogół pomagają. Proponuję wizytę u
psychologa. Do psychiatry właśnie wysłał mnie psycholog.