Re: apokaliPSPa

Data: 2004-01-18 22:45:44
Temat: Re: apokaliPSPa
Od: "Albert" <r...@p...pl>

> To chyba jakiś zakręcony pojazd MZK. Mając własne koła, czekać na kolej?
> Autor textu jest zbyt rozpoetyzowany, a za mało logiczny.
> Nawet jak dla mnie, nie przymierzając.
> Pozdrawiam
> Aneta

rzeczywiście "zielony autobus" autorstwa Alla ...z Gormenghast jest mocno
zakręcony.
tak czy inaczej to wytwór artystyczny jakiego jeszcze nikt nigdy nie
stworzył i autor włożył w niego masę pracy.
zupełnie nowa dziedzina.
dlatego zasługuje na szczególną uwagę wszystkich tych, którym nie straszne
są wszelakie nowatorskości.
tyle, że to stopare stron tekstu, którym trzeba poświęcić dużo uwagi.
wkrótce oprawiony w twardą obwolutę zagości na mojej półce ksiąg tajemnych
jako "biały kruk".

Zdrówko
Albert