Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze (artykuł) "Ogary poszły w las..." Re: (artykuł) "Ogary poszły w las..."

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: (artykuł) "Ogary poszły w las..."

« poprzedni post następny post »
Data: 2006-11-27 02:46:20
Temat: Re: (artykuł) "Ogary poszły w las..."
Od: Lozen <i...@h...notthis.com>
Pokaż wszystkie nagłówki

Iwon(k)a wrote:

> strasznie sie przejumjesz nuisami kasiu az zal patrzec :)))

Tam zaraz przejmuje. Po prostu umiem obserwowac i wyciagac wnioski,
czego np nie da sie powiedziec o Tobie.

> btw http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html (Staraj się pisać na temat)
> http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.3.html
>
> to tak na przyszlosc.

Oczywiscie podalas mi te linki, bo sama scisle stosujesz sie do zalecen
netykiety:
http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/941
f847b22e24802?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/09a
f6a17193ed92c?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/2fc
b4245714f6f94?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/f60
b102ca7400ac8?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/f8c
f6ae413593f3c?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/b60
3847883141895?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/eee
33d255b2ea4ae?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/edc
df409298ace3a?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/d24
f73097e6fac9a?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/7f2
0900d4ba33b54?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/176
f2e10a703f16e?hl=en&

http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/15d
ded161c5d9834?hl=en&

To sa posty z tylko jednej doby. Moglabym bez problemu znalezc wiele
innych temu podobnych z wielu innych dni. Ale nie chcialo mi sie.

Gdybys nie mogla sie *wysilic i zrozumiec* co chcialam przez to Tobie
powiedziec juz laskawie tlumacze: zanim zaczniesz mi czy komukolwiek
innemu wytykac lamanie netykiety badz laskawa wpierw sama sie do niej
dostosowac - i nie tylko w przeciagu jednego popoludnia, jak to dzisiaj
zrobilas (cuda ludzie, Iwonka odpowiedziala wiecej niz jednym wyrazem na
kazdy dzisiejszy post, i nawet na temat!!).

Kasia

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
27.11 Szpilka
27.11 Borek
27.11 Lozen
27.11 Lozen
27.11 Borek
27.11 Iwon\(k\)a
27.11 Lozen
28.11 krys
22.01 ulast
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem