Re: astygmatyzm dalekowzroczny u 3,5 latka i mruganie

Data: 2005-04-08 12:08:15
Temat: Re: astygmatyzm dalekowzroczny u 3,5 latka i mruganie
Od: Emi <e...@c...pl>

casus napisał(a):

> stad tez duze ryzyko przeforsowania....zwlaszcza, jesli sie opiera na
> badaniach tzw komputerowych

no właśnie:0

ja tak sobie czytam czasami te okulistyczne dyskusje i utwierdzam sie w
przekonaniu, ze trafiłam wtedy do naprawdę dobrego okulisty:)

chyba próbowała wszystkiego, zarówno komputerowo, bez i z atropiną, jak
i tradycyjnie (dopasowywanie przez zmienianie szkiełek), jeszcze napisy
na czerwonym i zielonym podswietlanym tle (wiszące obok siebie) w
dodatku wydaje mi się, że bardzo dokładnie okulistka ogladała mi dno
oka, mierzyła jeszcze cos tam takim śmiesznym sprzętem :)

spędziłam w gabinecie sporo czasu, ale wychodząc czułam, że lekarka
dołożyła wszelkich starań badając moje oczy :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz