Re: bardzo powazna sprawa

Data: 2002-05-06 21:03:44
Temat: Re: bardzo powazna sprawa
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

Little Dorrit w news:ab6j1j$4hb$8@news.tpi.pl...

/.../

> Nie proponuj takich eksperymentów Alfredzie. To nieetyczne, jeżeli ta
> kobieta rzeczywiście jest chora psychicznie. A relacja "kanguro" mocno za
> taką hipotezą przemawia. Możesz wiele złego narobić tej rodzinie, jeśli uda
> się urzeczywistnić Twój pomysł.

Przecież to są dorośli ludzie. Mąż (33) przychodzi na publiczne forum dyskusyjne
i opisuje szczegółowo (choć bardzo haotycznie) sytuacje rodzinną. Żona, jest,
jak wynika z opisu, nałogowym uzytkownikiem IRCa, a więc kontakt z różnymi
ludźmi przez siec nie jest jej obcy. Wyjaśnij co widzisz nieetycznego w mojej
propozycji. Uprzedziłem, że nie będą anonimowi i jak sądzę, już to wystarczy
aby kanguro został zniechęcony do tego pomysłu - imo nierealnego.
A pomysł jest czymś w rodzaju uczestnictwa w grupie terapeutycznej.
Uważne podejście do sprawy mogłoby byc pouczajace dla wszystkich i nie
widzę tu zagrożeń większych niż te, z jakimi styka się żona kanguro na IRCu.
Mogłabyś bliżej opisać swoje obawy?

> Dorrit

All