bezy

41. Data: 2015-12-10 20:21:54

Temat: Re: bezy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Bez obawy, już nie raz tak robiłam. Oczywiście trzeba rękawicę
> umieścić w odpowiedniej odległości od grzałki. Przy bezach
> temperatura jest na tyle niska, że na odległość rękawica się na
> pewno nie zapali.

Mądrzy ludzie powiadają, że nie należy pchać palca między drzwi.
Nie wiem, czy palce od rękawiczek też pod to podpadają.

--
Jarek

42. Data: 2015-12-10 20:26:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> A ja mam chochlę a ostatnio nawet firlejek!

Apałonik. Po tym poznać łatwo, kto z Białegostoku. Albo
dalej nawet, z Litwy.

--
Jarek

43. Data: 2015-12-10 20:28:12

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądrzy ludzie powiadają, że nie należy pchać palca między drzwi.
> Nie wiem, czy palce od rękawiczek też pod to podpadają.

Chyba to taka bezpalczasta bywa.
Co do soku z kapuchy w bezach, to liczę, że wypowiedzą się uczeni
kwasolodzy.
--
B.

44. Data: 2015-12-10 20:36:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:

> Stokrotce zapewne chodziło o to, że gazowy produkuje
> wilgoć bo w produktach spalania gazu jest para wodna.

Coś podobnego, nie wiedziauam 3333333-)

> W przeciwieństwie do osuszających powietrze piekarników
> elektrycznych czy też tych opalanych drewnem.

Tworzysz. Piekarniki gazowe mają odprowadzenie spalin, więc i pary
- inaczej produkty spalania gazu ziemnego
wydostawałyby się do
pomieszczenia.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

45. Data: 2015-12-10 20:37:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-12-10 20:17, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Zalewę z korniszonów wolę.

46. Data: 2015-12-10 21:05:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Apałonik. Po tym poznać łatwo, kto z Białegostoku. Albo
> dalej nawet, z Litwy.

Ja tam nie wiem, u mnie tego supernarzędzia nie było, a rodzinę mam na
Lubelszczyźnie i Mazowszu. Dopiero Wielkopolska Jakość zaimportowana wraz z
TŻ przywlokła firlejek ;-)

J.

www.kontestacja.com

47. Data: 2015-12-10 21:41:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-10 o 17:14, Ikselka pisze:

> A po kim?

Nie "po kim?", ale "po co?" - oto jest pytanie.

Ewa

48. Data: 2015-12-11 10:27:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tworzysz. Piekarniki gazowe mają odprowadzenie spalin, więc i pary
> - inaczej produkty spalania gazu ziemnego wydostawałyby się do
> pomieszczenia.

Jakaś bzdura. Wywietsznik jest w pomieszczeniu, nie ma bezpośredniego
połącznia kuhenki z wywietsznikiem.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

49. Data: 2015-12-11 20:40:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 17:41:41 +0100, krys napisał(a):

> oraz węgla i drewna.

Brak węgla i drewna w Polsce?
333333-]
A gdyby nawet - poświęcę mój las za oknem 3-)

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

50. Data: 2015-12-11 20:41:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 17:41:50 +0100, cef napisał(a):

> A jak działa kiedy nie ma tlenu?

A KIEDY go nie ma?

PS. Dotleń się 3-]
--
[...]

Ach ten dyktator!
Zupa na kościach jagnięcych...
Gotowanie... wody
Garnek rzymski glazurowany czy nie
[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)