Re: blender minimum

Date: Sun, 07 Dec 2014 21:57:51 +0100
From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: blender minimum

W dniu 2014-12-07 21:38, Krycha pisze:

> Cenna informacja, czyli te tanie o mocy 280 W omijać z daleka.

W sumie to niekoniecznie. Spojrzałam na moc mojego miksera (nie
blendera) i się okazuje, że ma zaledwie 350W maksymalnej mocy. Jak na
mikser to uważam, że jest za mało i następny na pewno kupię mocniejszy,
ale blenderowi powinno około 300W wystarczyć. Ja mam niestety odwrotnie
- blender mocniejszy niż mikser.

> Mam to samo, popieram rodziną produkcję, jeżeli jest w dobrych
> parametrach.
> Choć obecnie to nie wiadomo do kogo należą te polskie fabryki.
> Ale mam poczucie, że kupując ich wyroby daję pracę obywatelom polskim.

Też wychodzę z tego założenia.

Ewa