boimy sie prac w pralce ;)

31. Data: 2010-12-28 15:09:39

Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;)
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1wdmpr1e35yjz$.19jnaj55msol1.dlg@40tude
.net...

> Pranie ręczne jest w stanie to wywabić?

nie

> Próbowaliście np. zwykłym mydłem? Rusza taką plamę?

nie probowalismy, ale zadne odplamiacze, ani ostatnio zakupiony specyfik
jakiegos dr. b.....costam na plamy po dezodorantach nie dzialaja

32. Data: 2010-12-28 18:58:00

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "ptoki", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> Wiesz, w pralce jest zazwyczaj proszek wiec podczas prania wszelki syf
> czy tlusty czy nie bylby przez proszek dosyc dobrze neutralizowany. Z
> tluszczem proszki maja gorzej ale wtedy widzialbys takie plamy na
> wszystkim a nie tylko na paru rzeczach z calego prania.

No, teoria to piękna rzecz...
W naszej poprzeniej pralce mieliśmy problem ze szlamem - Whirlpool ładowany
od góry, pranie w żelach, przelka trzymana z uchyloną klapą żeby nie
zatęchła, zresztą często się pierze. Pewnego pięknego dnia z pralki zaczęło
cuchnąć. Z wierzchu pięknie, filtr czysty, odpływ drożny, a cuchnie.
Bliższe badanie wykazało zbierający się w bębnie (zewnętrznej części)
szlam. Tłusty, o takim mlecznym kolorze i konsystencji rozmoczonego kociego
żwirku szlam. Śmierdzący. Błe. Pranie na pusto w 90 stopniach - nic. Pranie
z kwaskiem - nic za wyjątkiem tego że odkamieniło grzałkę. Wielokrotne nic.
Jedyne co nieco pomagało, to wyjęcie mieszadeł z bębna i potraktowanie
szlamu wodą pod ciśnieniem (tyle co z instalacji), potem pranie na pusto i
na trochę było lepiej. Potem tajemnicza maź wracała jak bumerang.
Teraz mamy ładowanego od przodu Boscha i póki co problemu nie ma...

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

33. Data: 2010-12-28 19:31:44

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Dec 2010 20:42:46 +0100, "Panslavista"

>Sam sobie odpowiedziałeś - chodziłeś w usmoluchanych gaciach, a po wypraniu
>pojaśniało wokół plam i zrobiło się kontrastowo. Mus częściej prać.

Weź się częściej pókaj w czółko, może ci pojaśnieje w mózgu i zrobi
się kontrastowo, to nie będziesz pisał takich głupot

34. Data: 2010-12-28 20:25:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agent73" <a...@g...pl> wrote in message
> On Mon, 27 Dec 2010 20:42:46 +0100, "Panslavista"

> Weź się częściej pókaj w czółko, może ci pojaśnieje w mózgu i zrobi
> się kontrastowo, to nie będziesz pisał takich głupot

He..he, a jak wam piszę jakie są sposoby to nie trafiają wam do bańki...

35. Data: 2010-12-30 07:07:06

Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;) uwaga
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Gruda proszku zawija się w rzecz i na koniec jest tego taki efekt, myślę.

Z ostatniej chwili:
Wczoraj wieczorem akurat prałem ciemne rzeczy, posłużyłem się płynem do
prania, a nie proszkiem. No i płynem do płukania.
Na niektórych ciemnych rzeczach były jasne, dobrze mi znane od lat, plamy.
Żona oczywiście się wkurzyła.
A co ja mogę na to poradzić?
Czyli w płynie też źle. :-(
jagr

36. Data: 2010-12-30 11:51:07

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "jagr", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
> prania, a nie proszkiem. No i płynem do płukania.
> Na niektórych ciemnych rzeczach były jasne, dobrze mi znane od lat, plamy.

Jeśli plami coś co się odłożyło na ściankach obudowy bębna to sama zmiana
środka pralniczego nic nie da.
Jaką Ty właściwie masz pralkę, bo już się pogubiłem z lekka. Autor wątku ma
ładowaną od góry, jeśli Ty też, to sprawdzenie jak wygląda środek obudowy
bębna powinien być banalnie prosty, tam na ogół są plastikowe, wsuwane w
bęben mieszadła. Odgina się blokadę, wysuwa mieszadło i ma piękny wgląd w
bęben i stan grzałki :)

37. Data: 2011-01-01 15:50:56

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"szerszen" <s...@t...pl> napisał(a):

>wiesz, ja tez mam caly czas w pamieci gold stara, ale mimo wszystko czasy
>sie zmieniaja, dlatego pytam o opinie raczej uzytkownikow, a nie ludzi
>poslugujacych sie stereotypami :)

to jest mocny argument nie stereotyp
ale byc moze nalezysz do ludzi, ktorzy kupia dvd manty, bo to
przeciez stereotyp, ze jest gorsza od pioneera

to wtedy zgoda, moje argumenty beda chybione

38. Data: 2011-01-02 15:53:50

Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta maź pochodzi często z kiepskich proszków.
Kiepskich, tzn. robionych na rynek polski.
Polski klient kupuje wg ceny.
No to mu się dosypuje do proszku wypełniaczy.
(Podobnie jak szynkę nasyca się 40% wody, żeby kosztowała 9,90zł/kg.)
"Taki sam" proszek w Niemczech jest zupełnie inny.
Generalnie niemal przestałem uzywać proszków (jeszcze "do białego na 90
stopni uzywam).
Stosuję płyny.
Ostatnio z Lidla.
Rewelka nie jest, ale tani w porównaniu do jakości.
Płynu nie można lać za mało, bo wtedy po kilku praniach odzież śmierdzi już
na suszarce.

-----

39. Data: 2011-01-14 14:48:59

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości grup
com...

> to jest mocny argument nie stereotyp

heh, dobre, argumentu to ja tam nie widze, wiec moze go podasz, jakie masz
argumenty za niekupowaniem lg

> ale byc moze nalezysz do ludzi, ktorzy kupia dvd manty, bo to
> przeciez stereotyp, ze jest gorsza od pioneera

hmm, a to juz zalezy w tym wypadku co rozumiesz w tym wypadku pod haslem
gorsza, bo osobiscie mialem mante, teraz mam samsunga, i jesli chce miec
sprzet, ktory lyknie prawie wszystko co wen wloze, ktory nie wykrzaczy mi w
napisach polskich znakow, ktoremu moge samodzielnie zaktualizowac bios, to
wybiore mante, ale ty jak chcesz, to kup sobie pioniera i badz zalezny od
producenta, ktory pozwoli ci tylko na odtwarzanie konkretnych plyt czy
plikow, ale za to bedziesz mial fajoskie logo i szacun na dzielni ;)

RE - jak zmarnowac życie ...
e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO