boimy sie prac w pralce ;)

21. Data: 2010-12-28 10:01:16

Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;)
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ifcai4$6lj$...@n...mm.pl...

> A tak z ciekawości - jakiego proszku i płynu do płukania używasz?

proszku ci nie powiem, ale jakis taki "markowy" i nie zawsze ten sam, plyt
to o ile mnie pamiec nie myli silan

22. Data: 2010-12-28 10:02:29

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci grup
9g2000vby.googlegroups.com...

> Dobrze zebys byl tego pewien bo moze sie okazac ze w nowej pralce
> bedzie tak samo.

jesli chodzo o to ze te rzeczy nie sa poplamione wsadzane do pralki, to
jestem tego pewien

23. Data: 2010-12-28 10:04:01

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał

> Jeśli to pyt. do mnie:

Pytanie było do Szerszenia :)
Ale dzięki za odpowiedź :)

> Używam różnistych proszków i płynów do płukania.
> Plamy pojawiają się bez względu na rodzaj.
> Oni do proszków dodają czegoś, kiedyś w TV mówili.
> Tzw. wypełniacza (jakiejś glinki czy mielonej kamionki, nie pamiętam),

No więc właśnie podejrzewam, że tutaj może być wina proszku.

Pozdrawiam
JW

24. Data: 2010-12-28 10:08:09

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał

> kupilbym pralke firmy, ktora pralki robi od lat
> nie kupilbym tez pralki daewoo i samochodu samsunga

Nawet, gdyby do Samsunga należała marka Volvo? ;-)
Wiesz, sama nazwa koncernu o niczym nie świadczy.

Pozdrawiam
JW

25. Data: 2010-12-28 11:16:17

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 09:35:39 +0100, szerszen napisał(a):

> hmmm, zakładajac ze to prawa, to czy w takim razie nie powinno dawac plamy
> na zasadzie odbarwienia, jak po przesadzeniu z wybielaczem, a nie
> przypominajacej plame tluszczu?

Czy masz jakieś zdjęcia tego efektu?

I po drugie - próbowałeś płynów do prania?
Nasza pralka miała problem z wypłukiwaniem proszku z ubrań, z płynami
radzi sobie znacznie lepiej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

26. Data: 2010-12-28 11:19:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 08:04:48 +0100, jagr napisał(a):

> Czarne rzeczy pierzemy czasem w płynie do prania i plam
> tych nie ma. Po proszkach są za każdym razem. No, jeszcze może się dołożyć
> również płyn do płukania i jakieś reakcje między proszkiem, płynem a wapniem
> z wody.

Od zawsze piorę w proszku tylko rzeczy białe, ale tylko te "ponad 60" i "do
gotowania". Resztę piorę w płynach. Plam żadnych.

27. Data: 2010-12-28 11:27:22

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Od zawsze piorę w proszku tylko rzeczy białe, ale tylko te "ponad 60" i
> "do
> gotowania". Resztę piorę w płynach. Plam żadnych.

No właśnie...

28. Data: 2010-12-28 11:35:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 12:27:22 +0100, jagr napisał(a):

> No właśnie...

I płyn do płukania sporadycznie, tylko do syntetyków nie mających kontaktu
ze skórą (swetry, kurtki, koce, zasłony) i to w ilości kilkakrotnie
mniejszej niż zaleca producent.
Także zawsze nastawiam dodatkowy cykl płukania - po wszystkich środkach
piorących, niezależnie od ich charakteru.

29. Data: 2010-12-28 13:10:46

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
et...

> Czy masz jakieś zdjęcia tego efektu?

nie :)
najprosciej to porownac to tlustej plamy na kalce technicznej, podobny efekt

> I po drugie - próbowałeś płynów do prania?

nie, tez sie nad tym zaczynam zastanawiac, takze moze sprobujemy, choc mam
przeczucie ze to nie proszek

30. Data: 2010-12-28 13:27:45

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 14:10:46 +0100, szerszen napisał(a):

> nie :)
> najprosciej to porownac to tlustej plamy na kalce technicznej, podobny efekt

Pranie ręczne jest w stanie to wywabić?

Próbowaliście np. zwykłym mydłem? Rusza taką plamę?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

RE - jak zmarnowac życie ...
e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO