boimy sie prac w pralce ;)

11. Data: 2010-12-28 08:05:32

Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;)
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:fedhh6tskep8ld9opjmsi5229c1bv21mtu@4ax.
com...

> ja bym nie kupowal pralki lg

wiesz, ja tez mam caly czas w pamieci gold stara, ale mimo wszystko czasy
sie zmieniaja, dlatego pytam o opinie raczej uzytkownikow, a nie ludzi
poslugujacych sie stereotypami :)

12. Data: 2010-12-28 08:06:53

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sendilkelm" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Kiedyś (dawno, dawno temu) w pralkach "polar" trzeba było wymieniać
> fartuch, bo oryginalny był robiony z g****, które się rozpuszczało w
> praniu tworząc zacieki jak od smaru. Może elektrolux kupił tę fabrykę
> uszczelek? :-)

jest to jedna z koncepcji, fatruch ma takie ciemne plamy, ale nie jest
powyzerany, w sensie nie ma ubytkow ktore mogly by potwierdzac taka
koncepcje, ostatnio go dosc dokladnie ogladalem i obmacalem ;)

13. Data: 2010-12-28 08:08:56

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> Mieliśmy już kilka pralek i zawsze było to samo. Białe nieregularne plamy
> na ciemnych rzeczach.

ale to nie to, to nie sa biale plamy na ciemnych rzeczach, to sa plamy jak
po tluszczu na kalce technicznej, czasem ich wogole nie widac w pierwszym
momencie

14. Data: 2010-12-28 08:10:15

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wyglada tak, jakbys wzial np pecynke smaru, zawinal ja w jakies ubranie
> i wsadzil do prania, ta rzecz jest wtedy poplamiona w kilku miejscach ale
> pozostale sa czyste

Gruda proszku zawija się w rzecz i na koniec jest tego taki efekt, myślę.

15. Data: 2010-12-28 08:29:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
> pralka elektroluxa ma raptem z 7 lat i poza tym mankamentem sprawuje sie
> bardzo dobrze
>
> macie jakies koncepcej co jeszcze mozna z nia zrobic, co sprawdzic aby ten
> defekt usunac, czy jednak bedzie nowy zakup potrzebny?
>
> no i przy okazji pytanie, co sadzicie o pralkach lg?
> przeczytalem artykul o lg big in, zapowiada sie fajnie, ale pewnie cena
> bedzie kosmiczna, potem trafilem na inne ich pralki z systemem direc drive
> i praktycznie wszystkie opinie jakie czytalem sa bardzo pozytywne, wiec
> zaczynamy sie sklaniac do lg ladowanej od przodu

Postaraj się o filtr mechaniczny na wejściu do instalacji oraz filtr do
wody jonowymienny - taki na całe mieszkanie lub dom, a przed pralką trzeba
zastosować filtr mechaniczny , aby drobiny np. rdzy nie wpływały do pralki,
mógłby to być filtr samoczyszczący oraz naczynie z polifosforanami - będą
zmiękczały wodę i wiązały sole z prania w związki kompleksowe
rozpuszczalne - czyli wypompowywane z pralki a nie osadzające się we
włóknach pranej odzieży. Innym żródłem tworzenia kompleksow ych związków
jest Calgon.

16. Data: 2010-12-28 08:35:39

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> Gruda proszku zawija się w rzecz i na koniec jest tego taki efekt, myślę.

hmmm, zakładajac ze to prawa, to czy w takim razie nie powinno dawac plamy
na zasadzie odbarwienia, jak po przesadzeniu z wybielaczem, a nie
przypominajacej plame tluszczu?

17. Data: 2010-12-28 08:40:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> hmmm, zakładajac ze to prawa, to czy w takim razie nie powinno dawac plamy
> na zasadzie odbarwienia, jak po przesadzeniu z wybielaczem, a nie

Ogólnie - wypróbuj odplamiacz firmy Amway - spryskujesz plamę i natychmiast
nasycasz ją środkiem Tryzyme (Amway) i pierzesz.

18. Data: 2010-12-28 09:25:25

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> hmmm, zakładajac ze to prawa, to czy w takim razie nie powinno dawac
> plamy na zasadzie odbarwienia, jak po przesadzeniu z wybielaczem, a nie

A tak z ciekawości - jakiego proszku i płynu do płukania używasz?
Ja kiedyś kupiłam jakiś tani szajs do prania i objawy były podobne w tym
sensie, że proszek nie wypłukiwał się z niektórych ubrań (głównie z
dżinsów), tylko zostawał po nim brudny osad w postaci plam i zacieków.

Pozdrawiam
JW

19. Data: 2010-12-28 09:28:55

Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 09:03, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> U ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa w wiadomo ci grup
9g2000yqi.googlegroups.com...

> niestety nie ma zadnego schematu, albo go nie dostrzegamy, jedyne co jest,
> to jest to co ktores pranie i wystepuje na pojecynczych rzeczach, ale jak
> juz wystapi, to jest poplamiona cala ta rzecz, ewentualnie dwie i sa to
> calkiem spore plamy, nie sa to takie plamy jak np po soku wisniowym, ale sa
> one po prostu w innym odcieniu tej rzeczy, cos jak po tluszczu na papierze

> nie, to jest zupelnie wykluczone

Dobrze zebys byl tego pewien bo moze sie okazac ze w nowej pralce
bedzie tak samo.

20. Data: 2010-12-28 09:49:36

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości

> [...]

> sensie, że proszek nie wypłukiwał się z niektórych ubrań (głównie z
> dżinsów), tylko zostawał po nim brudny osad w postaci plam i zacieków.

Jeśli to pyt. do mnie:
Używam różnistych proszków i płynów do płukania.
Plamy pojawiają się bez względu na rodzaj.
Oni do proszków dodają czegoś, kiedyś w TV mówili.
Tzw. wypełniacza (jakiejś glinki czy mielonej kamionki, nie pamiętam), ale
po co tego cholerstwa dodają, to nie wiem. Chyba żeby łatwym kosztem
zwiększyć objętość proszku i zysk.
Kiedyś za komuny kopalnie węgla dosypywały do węgla mielonych kamieni.
Żeby kaloryczność była w normie, czy też chodziło o wykonywanie planów...
jagr

RE - jak zmarnowac życie ...
e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO