Re: bol przeciazeniowy w kolanie

Data: 2008-05-17 21:58:43
Temat: Re: bol przeciazeniowy w kolanie
Od: "Mirab" <m...@g...pl>

siliana <t...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Jarku, a ile tej witaminy? maz ma sklonnosc do kamicy nerkowej, wiec
> nadmiernych ilosci nie moze jej jesc, ale troche chyba moze? a co sadzisz o
> glukozaminie? nie wiem, czy to akurat jest na to?

Z witaminą C, że pozwolę się wtrącić, to trochę łapanie sie brzytwy :/
Jeżeli jest kamica, to można sobie witaminę odpuścić - prawdę mówiąc to gra
nie warta świeczki.

Glukozaminoglikany to też, niestety, kuracja niepewna. Działanie po przyjęciu
doustnym mizerne, po podaniu we wstrzyknięciu do stawu - średnie, ale to już
nie jest prosta i przyjemna kuracja...

Z racji faktu, że trudno zaproponować cokolwiek innego, możecie spróbować 2
tygodniowej kuracji glukozaminą doustnie, nawet jeżeli nie sam preparat, to
samo jego przyjmowanie może zmniejszyć dolegliwości - wiara w preparat
powszechnie reklamowany potrafi przynieść większy skutek terapeutyczny niż
sama przyjmowana substancja :)

Pozdrawiam,
Mirab