boski język męża ikselki

41. Data: 2009-04-24 09:00:48

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> I nadal tak jest, a Ty po prostu dałeś się wciągnąć w tryby machiny
> wojennej..

Są tu tacy, którzy "machinie" opierali się bardzo długo i niestety
polegli. :(

Ewa

42. Data: 2009-04-24 09:06:48

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> weź pod uwagę, że twoja interpretacja tej sytuacji, oprócz tego, że
> może być ciekawą projekcją, bazuje najprawdopodobniej na kilku,
> wyrwanych z kontekstu i historii, postach.
>
> patrz:
> http://tinyurl.com/mojakompromi

Na niczym nie bazuje.. Refleksja co do tej sytuacji sama się nasuwa..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

43. Data: 2009-04-24 09:09:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> patrz:
> http://tinyurl.com/mojakompromi

Cóżeś Ty za haka wyciągnąłeś! Prawie tam miłość XL wyznałam. ;)

Ewa

44. Data: 2009-04-24 09:11:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2009-04-24 09:18:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Cóżeś Ty za haka wyciągnąłeś! Prawie tam miłość XL wyznałam. ;)

no umówmy sie - my ją kochamy!
zresztą - nie istniejemy bez niej, tak samo jak ona bez nas.
nadajemy sobie nawzajem sens naszym pspowym egzystencjom.
i tylko tutaj ikselka znajduje tyle zainteresowania.
taka karma.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

46. Data: 2009-04-24 09:26:35

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Są tu tacy, którzy "machinie" opierali się bardzo długo i niestety
> polegli. :(
>
> Ewa

E tam, ludzie małej wiary, podatni na presję głosów większości..

47. Data: 2009-04-24 09:27:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> no umówmy sie - my ją kochamy!
> zresztą - nie istniejemy bez niej, tak samo jak ona bez nas.

Ale zdaje się, że istnieliście zanim najdejszła... (ciekawe, o czym
był pierwszy post)
Przepraszam, już nie będę burzyć koncepcji :)

> taka karma.

:]

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2009-04-24 09:31:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nadajemy sobie nawzajem sens naszym pspowym egzystencjom.

Trochę projektujesz.

Jeśli wrzucę ją do KF, to moja egzystencja pspowa przestanie mieć sens?
Czy zyska sens z niebytu?

> i tylko tutaj ikselka znajduje tyle zainteresowania.
> taka karma.

A to przypuszczenie podzielam.

Ewa

49. Data: 2009-04-24 09:32:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> E tam, ludzie małej wiary, podatni na presję głosów większości..

Racja, prawdziwie ideowe, betonowe umysły można tu policzyć na palcach
jednej ręki...

--
Pozdrawiam - Aicha (i nie pokażę palcem, kto to)

50. Data: 2009-04-24 09:34:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> E tam, ludzie małej wiary, podatni na presję głosów większości..

Raczej ludzie o zbyt wątłych członkach jak na stalowe koła zębate
machiny. ;)

Ewa

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...