boski język męża ikselki

81. Data: 2009-04-24 10:59:36

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mam palcem pokazać?
>
> Qra, choć nie wiem, czy mam wystarczającą ilość tych palców

To już lepiej nie pokazuj, bo jeszcze zaczniesz kopać nóżkami. ;)

Ewa

82. Data: 2009-04-24 11:02:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale napisałeś:

> [...]

o to pytam.
dlaczego to wzbudzanie emocji opatrujesz w nawiasie jej wyglądem?
u kogo jej wygląd (taki jak ty go postrzegasz) wzbudza emocje?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

83. Data: 2009-04-24 11:03:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dlaczego wzbudzanie emocji połączyłeś z jej wyglądem?

To tylko taka projekcja. Ewentualnie dał się zmanipulować przez kozła.

Ewa

84. Data: 2009-04-24 11:06:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> poczucie pewnej grupowej solidarności w obliczu spersonifikowanego i
> mocno zarysowanego obrazu hipokryzji, kabotyństwa i pogardy dla
> odmienności. i najprawdopodobniej oszustwa

Dodałabym jeszcze - próby wmówienia wszystkich tych cech innym.
Wyjątkowo parszywe te projekcje i, szczerze mówiąc, one chyba
najbardziej na mnie zadziałały.

Ewa

85. Data: 2009-04-24 11:13:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym razie, nudno nie jest :)) ))

O tak, to jest bardzo wazne :-))). M.

86. Data: 2009-04-24 11:15:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie dał się zmanipulować przez kozła

Matko....

Manipulujący kozioł ofiarny i biedna grupa pastwiąca się nad nim w
samoobronie????
No czegoś takiego, to jeszcze nie widziałam, jak długo żyję :-)))))

M.

87. Data: 2009-04-24 11:16:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie zaprzeczę, ale co z tego w sumie wynika?

Sumę wyników przedstawi się w formie syntetycznego zestawienia. Tytuł
skromnie przemilczę.

> Najlepsze, co mogłoby wyniknąć, to przy okazji zastanowienie się nad
> ewentualnymi _swoimi_ motywami.

Ja swoje _anal_izuję na bieżąco. Ale mówię _tylko_ za siebie.

Qra

88. Data: 2009-04-24 11:17:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To już lepiej nie pokazuj, bo jeszcze zaczniesz kopać nóżkami. ;)

Ale mam jeszcze piórka. Niewyskubane.

Qra, w tym jakieś w kuprze

89. Data: 2009-04-24 11:18:24

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> Prawdę rzekłaś Marcysiu - większość grupowiczów powinna się od XL-ki
> uczyć manier i kultury..

Trzymaj się absurdu jeszcze trochę... Przedłużasz tylko swoją klęskę. :)

michał

90. Data: 2009-04-24 11:18:41

Temat: Re: boski jest język męża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Qra, bo skończysz w garnku, rozebrana do rosołu..

Zawszeć to jakiś pomysł na sobotni czy niedzielny obiad.

Qra, chociaż ja mam w planie grillowanie

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...