bycie kochanka.

31. Data: 2005-10-01 10:08:39

Temat: Re: bycie kochanka.
Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dhkuis$875$1@news.onet.pl...

> nie wiem jak to nazwac, nigdy nie bylam kochanka. generalnie uwazam, iz
> na milosc do zonatego trzeba sobie pozwolic. zawsze na poczatku jest ten
> moment na powiedzenie sobie - nie. jesli sie jednak na to pozwala widzac,
ze
> on/a
> ma zone (meza) to coz, nie skomentuje tego.

O żonie (a właściwie konkubinie od kilkunastu lat) dowiedziałam się, kiedy
już byłam zakochana po uszy i byłam gotowa skoczyć dla niego pod pociąg. Nie
potrafiłam odejść i była to jedna z największych głupot w moim życiu.

> ciekawa jestem jak Ty jako zona
> zareagowalabys na taka zakochana kochanke ;)

Przecież napisałam, że to idiotyczne tłumaczenie i niczego nie
usprawiedliwia. Kiedyś uważałam inaczej - no cóż było to dość dawno, mogę
tylko powiedzieć że byłam głupią idiotką. Złych intencji nie miałam - byłam
tylko kretynką. Zdarza się nawet najlepszym.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

32. Data: 2005-10-01 11:27:31

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" ...
> byłam głupią idiotką

A teraz jesteś mądrą idiotką? ;))
S,NMSP

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

33. Data: 2005-10-01 12:54:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message
> Gdyby moj maz latami siedzial za granica i odwiedzal rodzine dwa razy do
> roku, to bylabym wrecz zdziwiona, ze w koncu nie ulozyl sobie zycia z inna
> kobieta. Serio.

trudno mi sie wypowiedziec na ten temat. nie przezylam, nie bede
teoretyzowac.
ciekawa jestem, czy owa zona tez ulozyla sobie zycie, czy jednak czula sie
wciaz zona....( bo nie wiem jak mam rozumiec Twoja wypowiedz, iz to tylko
mezowi sie mam nie dziwic?)

iwon(k)a

34. Data: 2005-10-01 13:03:27

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> trudno mi sie wypowiedziec na ten temat. nie przezylam, nie bede
> teoretyzowac.

Szkoda, w ten sposob odpada wiele stymulujacych tematow do dyskusji.

> ciekawa jestem, czy owa zona tez ulozyla sobie zycie, czy jednak czula sie
> wciaz zona....

Jakos musiala sobie to samotne zycie ulozyc juz przedtem, zanim pojawila
sie kochanka.
Naprawde, nie wiem jak jakakolwiek kobieta moze "czuc sie zona" kogos,
kto odwiedza ja i dzieci dwa razy do roku, przez wiele lat. Owszem,
wyobrazam sobie taka sytuacje przez czas jakis, bo rozne sytuacje w
zyciu bywaja, ale... ludzie sie jednak od siebie odzwyczajaja i po wielu
latach zwiazek jest z reguly tylko formalny i ludzie nawet nie chca go
odgrzewac (znam taka historie ze swojego bliskiego otoczenia).

> ( bo nie wiem jak mam rozumiec Twoja wypowiedz, iz to tylko
> mezowi sie mam nie dziwic?)

Malwa wspomniala, ze zona rowniez kogos sobie znalazla. To mnie wcale
nie dziwi (a juz w ogole nie "gorszy"), bo nie wielu ludzi ma ochote na
samotne zycie calymi latami. Dziwi mnie jedynie, ze zona nadal upiera
sie przy podtrzymywaniu fikcji, ja bym chyba tak nie potrafila.
Wiele kobiet robi tak ze wzgledu na dzieci, jakby te byly slepe i gluche
i nie wiedzialy, co sie swieci...

D.

35. Data: 2005-10-01 13:39:03

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A teraz jesteś mądrą idiotką? ;))

Nie, teraz jestem idiotyczną mądrotką ;-P

36. Data: 2005-10-01 15:24:06

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> ciekawa jestem jak Ty jako zona
> zareagowalabys na taka zakochana kochanke ;)

Trzeba odróżnić problem od osoby.
To nie kochanka jest problemem a niewierny mąż.

Eulalka

37. Data: 2005-10-01 15:25:23

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Bo tutaj wszystkie panie sa swiete, albo nawrocone ;-)

Mów mi Święta Eulalko!

Eulalka

;) ))))))))))

38. Data: 2005-10-01 15:51:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Mów mi Święta Eulalko!

Nawet kapliczke Ci moge wystawic :-))

D.
--
A friend on the search committee is worth 10 refereed research papers
on your resume. Unjust? Sure. Welcome to planet Earth. | Ed Nather

39. Data: 2005-10-01 17:27:23

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba odróżnić problem od osoby.
> To nie kochanka jest problemem a niewierny mąż.

Się zgadzam w rozciągłości mej cauej ;-)

40. Data: 2005-10-01 21:22:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie, teraz jestem idiotyczną mądrotką ;-P

Dobra, dobra, zamiast poruszać tak powazne kwestie ;) lepiej napisz coś na
blogu, bo czekam i czekam już miesiąc....

pozdr

Monika

www.fioletowykot.republi ka.pl
Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)