Re: candida albicans

Data: 2002-10-03 03:29:38
Temat: Re: candida albicans
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

Wśród lekarzy też są szarlatani.:-)

Po pierwsze twój lekarz (o ile nim jest) wykorzystał świetnie efekt
placebo - warto sobie poczytać o Ernście Hofstanderze w Wielkiej
Brytanii i jego "teorii" toksozy. A co do tego, czy powiedziałaś czy nie
- myślę, że tak.:-)
A po drugie ja jestem mikrobiologiem i wiem, że autorzy cytowanej
książki, którzy pracują od lat w mikologii medycznej wiedzą o Candzidzie
o wiele więcej niż ten szarlatan. A znaleźć ich nie jest bynajmniej
trudno - Instytut/Katedra Mikrobiologii uczelni medycznej i w jej
strukturach Katedra/Zakład Mikologii.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.